Bu Mehmetçik bambaşka, vatan aşkı için doğuda askerlik yapıyor, Terörle mücadele ediyor, tuzaklanan bombayla bir ayağını kaybediyor. Hayata asla küsmüyor. Yarasını tedavi ediyor, bu tek ayakla bile giderim diyor terörle mücadeleye. Ona başka yol açılıyor. Futbolcu oluyor. Ampute Avrupa Futbol Şampiyonasına hazırlanıyor. Yine düşmanla savaşır gibi, vatan aşkı ile top oynuyor ve Avrupa Ampute Futbol Şampiyonu oluyor. Bu nasıl bir vatan aşkıdır, nasıl… Oysa, eli ayağı tutan, aldığı onca parayı harcayamayıp yedikçe kusan, adı mankenlerle zinada anılan, lüks arabalara sevdalı şımarıklar, İzlanda’ya üç sıfır yeniliyor, ardından da Finlanda’yla iki iki berabere kalıyor. Bu vatanda yaşayan, nefes alan futbolcu, sende hiç mi vatan aşkı yok, hiç mi gurur yok, hiç mi iman yok, hiç mi dirileceğin yok! İşin gücün para, şöhret…  Yazılar olsun size, yediğiniz içtiğiniz boğazınızda dursun. 


Ülkem o kadar zengin bir vatan sevgisine sahip ki… Eskişehirde o yenilgiye rağmen, stadı tıka basa doldurmuş seyirci… Vatan aşkıyla yanan tutuşan seyrici, inatla bayrağını sallıyor, Türkiye diyor… O seyirci varya 15 Temmuz’da tankın altına yatıyor, kendisine çekilen makineliye göğsünü gösteriyor! Tekbir getiriyor, vur beni, ben ölmem, ölsem oğlum var, o da ölse torunum var diyor… Vatanım benim bedenim, bedenimi alırsan nasıl yaşarım ki diyor, vermem vatanımı asla diyor! Ey şımarık futbolcu senin bedenin var mı? Futbol oynamak için paraya mı ihtiyacın  var, bu ülke de ne çok aç var bilir misin? Vatan için parayla satmazlar kendilerini, vatanı imanıdır çünkü…


Ey bu vatanda yaşayan evladım, sen o şımarıkları taklit etme! Sen Fatih’i taklit et. Yirmi bir yaşında İstanbulu fetheden, beş dili bilip konuşan, ilim sahibi Fatih’i…Sen Gazi Osman Paşa’yı taklit et, Tuna nehri şahit olmuştu, ölümü göze alıp da, düşmana teslim olmayan kumandan ve askerini… Tuna nehri bile bu görüntüye bakıp, akmam diyordu…Çıkma diyor, beni terk etme Osman Paşa diyordu… Sen ilim erbabı olmaya gayret et, hangi işle uğraşıyorsan onda en iyisi olmaya gayret et. Sen her şeyde dünyanın en iyisi ol, olur mu? Sen vatanını temsil ettiğin hiç bir olayda, sporda, savaşta başını eğme… Öl ama Allah yolunda vatanın için, vatan sevgisiyle! Size böyle olasınız diye dua ediyorum içtenlikle…


Amerika bize vize mi vermiyor, biz de vermeyecek kadar asil olalım… süper güçmüş, ulan sen Allah’tan büyük müsün, haşa… Bize Allah yeter! Ampute Futbol takımımızın başarısını canı gönülden tebrik ediyorum. stadı tıka basa dolduran ve zaferi kutlayan seyirciyi de… Sağ olasınız!


Saffet Kuramaz

( Tebrikler Ampute Türk Futbol Takımı başlıklı yazı safdeha tarafından 10.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.