Aşk , sevgi insanın fıtratında , doğasında olan bir duygu . Kadınıyla , erkeği ile . Asl olan kirletmeden , gölge düşürmeden yaşamak ve yaşatmaktır aşkı . Seviyorum diyerek , aşk adına aşkı lekelememektir . 

Hiçbir şey başladığı gibi bitmiyor . Aşklar da bitebilir . Sevgi ve saygı esastır . Büyük heyecan ve tutkuyla başlayan , onsuz yaşanamaz denilen aşklar bile zamanla eskiyor veya eskitiliyor . Bir aşk bitmeden yenisine başlanılıyor .  Ve adı da aşk oluyor .  Sorarsanız aşk kadını (!) aşk adamı (!) veya onunla aşkımız bitti , aramızda düzeyli bir birlikteliğimiz var gibi ... Ya düzeysiz birliktelik nasıl ? Yüce bir duygu olan aşk böylesine ayaklar altına alınamaz . Basitleştirelemez . O zaman adı aşk değil , olsa olsa başka bir şeydir . Ama nedir ?

Yozlaşmış toplumun bireyleri . böylesi duyguları bile çiğneyebiliyorsa , bireylerde ki huzur ve mutluluk asla kalıcı olmayıp , hüzün ve keder insanın içine yerleşmiş , bir kurt gibi kemirmekte ve ahlaki çöküntüler kaçınılmaz olmaktadır .

Yalan , riya ve düzenbazlık her tarafı sarmışken , maskeler yüzlerden inmemişken hangi düzeyli birliktelik . Önce kendimizi kandırmakla başlanılıyor işe . Hissedilmediği halde damarlarda dolaşan bir kanı olduğu söyleniyor karşı tarafa , hayasızca . Arkasından da ukala bir gülücük ... Amma da kekledim diyerek . Niçin kekliyor . Arkasında hastalık mı yoksa derin , gizli bir menfaat mi yatıyor ...Sadece kendi biliyor . Tehlike de burada başlıyor . Aldatan ve aldatılan ... Sonunda hüsran ... Bazen de  aile faciası ... Hayatları , geleceği yok edilen çocuklar ... Sosyal bir yara adeta . Eğitimi , toplumda ki yeri , konumu , sosyal ve ekonomik durumu her ne olursa olsun . Sonuç değişmiyor ... Ne de çabuk seven (!) ve aşık (!) olan bireyleriz . Hiç farkına bile varmadan , aşkı katlediyoruz . Adına da düzeyli birliktelik diyoruz . Yazık ki ,  çok yazık . Eyvah yarınlara ...


Refik
09 . 10 . 2017
İstanbul
( Düzeyli Birliktelik başlıklı yazı keskin2011 tarafından 9.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.