''İnternet paylaşım sitelerine düşen Apache helikopter görüntüleri, bu sefer izleyenleri yanılttı. Amerika'nın, Irak'taki ölümlerin en büyük nedeni olan Apache helikopterleri, bu sefer ölüm değil 'şeker' kustu.'' İhlas Son Dakika...

Gözlerim yaşardı, duygulandım biraz ne yalan söyleyeyim. Sen yıllarca Apache helikopterlerinden ölüm kus insanların üstüne, vahşet yarat; sonra vicdanları mı sızladı nedir Yankie amcaların ''Hadi bu seferde şeker atalım Irak'lı kardeşlerimizin üstüne'' demişler...

Haber devam ediyor.''Öğrenciler şekerleri almak için birbirlerini ezerken, Amerikan askerleri başarılı operasyon sonrası üslerine geri döndüler''...


O arada çocuklar aşağıdan tezahürat yapsalar mesela''Yankie amca yankie amca çukulatada isteriz, babalarımızı, kardeşlerimizi öldürdünüz, kızlarımıza tecavüz ettiniz, evlerimizi yıktınız, olsun ne önemi var kola da getirin, sakız da, viski bira, biraz da sigara; ne kadar insancılsınııız. Duygulandık sizi hiç unutmayacağıız...


İki Amerika'lı pilot konuşuyor.''He he he ulan şekerleri, çukulataları verdik bunlara, içinde kısırlaştırıcı madde olduğunu bir bilseler, ne olur halleri acep, yakında köklerini kurutacağızda haberleri yok bunların, enayiler''...


Yine bir Amerika'lı asker, Irak'lı iki çocuğu almış karşısına ''Çocuk al sana çikolata, şeker, bir de gazoooz, sallayıp böyle köpürdeteceksin, fıssss yapacak(Aynı senin USA gibi) John amcasıda onu alkışlayacak''. Çocuk omzunu yukarı kaldırarak bozuk bir aksanla ''Go home ulan yankie'' der ve sonraaa...Ta ta ta ta ta sekiz on el makinalı tüfek sesi duyulur. Bunlarda iyilikten anlamıyorlar be Richırd... 

( Gözlerim Yaşardı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.