Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 7.10.2017
Okunma Sayısı : 1041
Yorum Sayısı : 0
Dünya : toprak ürünleri A.Ş.

     Eylem ve söylemlerinizi; bilimsel kriterler süzgecinden geçirip, bilim otoritelerine de doğrulatırsanız, tarihsel bir süreç içerisinde, yeni ve farklı gerçeklerle karşılaştığınızda, "yanıldık" mahcubiyeti altında ezilmez, yine aynı yöntemle, bilimsel tercihlerle yeni arayışlara gönül rahatlığıyla girersiniz.
Bu bir süreçtir. Ateşi bulan, barutu bulana düşman değildir. Kağnı tekerini bulan, uçak tekerini icat edene küskün değildir, diğeri de öbürünü aşağılamaz.
    Hepimiz ve her şey, aynı toprağın ürünleri ve süresi dolunca da geridönüşüm adaylarıyız.
Birbirini tamamlayan zincirin sevgi halkalarıyız.
Bu bilinçle yaşayıp hareket edince, tüm canlılar el ele tutuşacak, elinden tutacak halkalar bulacaktır.
Savaş, gürültü ve post kavgası ise en son çare ve alternatif bile değildir. İnsanlığını inkâr etmektir.
07.10.2017
Ali Rıza Malkoç

( Dünya : Toprak Ürünleri A.ş. başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 7.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.