İnsanlar mı satılık yoksa insanlık mı?
Fahişeler mi kiralık yoksa ömrümüz mü?


Hasretler mi cehennem yoksa sevilmemek mi?
Hayaller mi cennet yoksa rüyada bir kez kendi gülüşünü görmek mi?


Bir bebeğin kokusu mu güzel yoksa kadehle oluşan kafan mı?
Siyasetteki yalanlar mı çirkin yoksa karaya vurmuş köpek balığı gibi bir  davan mı?


Hüzünlüyken gökkuşağı mı daha hazan görünür yoksa içini yavaş yavaş kemiren aşklar mı?
Yarıda kalmış birinci bahar mı daha bahar yoksa alışması zor ömrünce sürmüş  ikincisi mi?


Kalp gözümüzde beyaz gülün gölgesi mi  daha kara yoksa şu feleğe karşı mağlubiyetler almış bahtımız mı?
Hayata gri bakmak mı canının çok acımasına karşı önlem yoksa bunun alt yapısındaki tecrübeyi oluşturan yediğimiz kazıkların toplamı mı?


İyice tanımadan bir insana bağlanmak mı şeytana uymak yoksa hayatın kısa oluşuna karşı yorgun düşüp aldanmak mı?
Böyle bir çağda sırrını biriyle paylaşmak mı azraile davetiye vermek yoksa görmediğin bir şey hakkında birinin lafıyla dolduruşa gelmek mi?


Yazan: Ferhat GÜLER
( Kod Adı Kader Alfabesi başlıklı yazı FERHAT GÜLER tarafından 7.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.