SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜNÜN ARDINDAN

 

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi  03 Ekim  2017

…………………………………………………………….

 

       Kısaltılmış adı TÜRKAV olan, Türkiye Kamu  Çalışanları  Vakfı Başkanı Levent KÜRÜZ  İle Yardımcısı Oğuzhan SAYGILI  Hocamız  bana  TÜRKAV da, 29 Eylül 2017 Cuma günü saat 20.30 da Mütevazı bir imza günü düzenlediler. Söyleşiye Celal  Şenocak  58 kişinin katıldığını söylüyor. Zaten ben kimse  gelmez sanarak  sadece   30 adet  kitap götürmüştüm.  Eve kitap getirmedim. Söyleşide “Ahmet Ayaz- Hayatı-Eserleri-Edebi Şahsiyeti” adlı kitabı hazırlayan  Prof. Dr.Halil İbrahim YAKAR  Hocamız  hayat hikayelerimden  söz etti. Bana  söz  verdi. Daha sonra hayatımdan kesitler hatırlattı. Bazı şiirlerimi hatırlattı. Bazı şiirlerimi de, okumam için hatırlattı. GRT  TV kamerasının  karşısında söyleşi  ve imza gününün  çok güzel geçtiğini bir çok arkadaşlarımın  dilinden duyduk. Söyleşi bitinceye kadar, hiçbir arkadaşımız, söyleşiyi terk edip  gitmedi. Gördüm ki,  Gaziantepte bulunan seçkin kişiler gelmişlerdi.

       Burada dostlarıma şunu söylemek isterim. Benim için düğün ve  cenazeye,  bu söyleşiyi eşdeğer olarak kabul ediyorum. Böyle bir günde beni yalnız bırakmayan dostlarım sağ olsunlar. Aydın Sökeden Eğitimci Şair Yazar Abdulkadir Güler, Adanadan Edebiyat Öğretmeni Şair Hülya Özcan Çapar. Prof. Dr. Halil İbrahim Yakar Hocayı kutlarken,  İstanbul’dan Esra Demirel  Hanımefendi  kardeşimizi, böyle bir kayda değer eser neden, İş Bankası veya Yapı Kredi  Bankası gibi seçkin  bir  Yayınevinden niçin  çıkmamış  diye sitem ediyorlar.Ben buradan sözünü ettiğim değerli dostların bu kadar yakın ilgilerine teşekkür ediyor  selam ve saygılarımı sunuyorum. Yalınız şunu da söylemek isterim. Metal bir eşyayı kuyumcu dükkanına koyduğunuzda, altın olarak  satılmaz. Ama, altını metal dükkanına koysanız, altın fiyatına satılır diye düşünüyorum. Ama, Esra Demirel kardeşimizin sözünü de kulak ardı etmek niyetinde değilim.

       Sözü uzatmak istemiyorum. Ben burada önce bu kitabıma zaman ayırıp,  emek veren Prof. Dr. Halil İbrahim  Yakar Hocama,  “”Ay Medya” adına Meral  Ay  ve  İbrahim Ay Çiftine,  MHP İl Başkanımız Sayın Yrd. Doç. Dr. Muhittin Taşdoğana, Oluşum Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Nazik Demirciye, GRT  TV.Kameramanı Atilla Sevinişe,  bana kitap imzalatmak için yorulup söyleşiye gelen  Mustafa Selçuk Uğur,Tamer Abuşoğlu, İbrahim Ethem Endez, Mustafa Sermet Batur, Mehmet Karakaşa, bana imza günü  ve  söyleşi düzenleyen  ve plaket ile taltifte bulunan TÜRKAV  BAŞKANI  Levent Kürüze ve Yardımcısı  Oğuzhan  Saygılı Hocama, GRT TV, Güneş Gazetesi  ve Oluşum Gazetelerinin tüm çalışanlarına,  söyleşiye gelip de  burada adlarını hatırlayamadığım bütün dostlarıma teşekkür  eder,selam sevgi ve saygılarımı sunarım.

       Saygıdeğer okurlarım beni unutmayın, sohbet köşemde sizler  ile yine buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum. Hoşça ve dostça kalınız.

( Söyleşi Ve İmza Gününün Ardından başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 3.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.