Seninle günahkar olabilirim evet! Birazdan rahime düşeceğiz seninle; İzmir'e hatıra olacağız Özleyeceğiz her aşık gibi... Yüreği titreyen kadınlar Geçeçek sokaklarımızdan Ve biz çatısı yıkık hayallerimizde Çocuklarımıza isimler koyacağız, İnadına...

Gel bu ''yalnızlık'' denizin adını Birlikte koyalım... Gel! Kim nerede çocukluğunu bıraktı ise Birlikte toplayalım...

Şimdi biz seninle Aynı yıldızların altında uyuyup Aynı maviyi özleyeceğiz.. Sonra unutup Tekrar tekrar uyanacağız Aynı çamura...

Çalınmayan kapıların Yokluğu var içimde.. Felçli bir ayağın; Acımayan çaresizliği..

Duvarımda gölgeler sevişirdi.. Sabahıma yalnızlık düşerdi hep Ve ben özlerdim Özlerdim; Bir ''kadın merhametini'' Sensiz....

Gel gel sevgili!!!

Ya bütün şairler seni sevmiş Ya da ben her mısrada seni buluyorum...

YUSUF RÜZGAR BAL

( Yalnızlık Denizi başlıklı yazı yusuf rüzgar tarafından 2.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.