Kadınla çocuğu salonda oturmuş meyve yiyordu. Çocuk elmadan koca bir parça ısırdı. “Anne, çizgi film açar mısın? Haberlerden sıkıldım.” Kadın tabağı sehpaya bırakıp kumandayı aldı. “Kaç gündür referandum duya duya başımız şişti.” Kanalları gezerken kapı çaldı. Kadın elinde kumanda merakla fırladı. “Baban sürprizim var demişti!” Çocuk peşi sıra ayaklandı. Heyecanla kapıyı açtılar. Adam kucağında sandık içeriye girdi. Sandığın ağırlığıyla beli iki büklümdü. Eşiyle çocuğu yardımcı olmaya çalışıyordu. Hızla salona yürüdü. “Çekilin bakalım.” Televizyon ünitesinin yanına sandığı bıraktı. Birkaç adım geri çekilip gururla seyretti. Kadın eğilmiş sandığı inceliyordu. “Ne sandığı bu?” Adam kapağını açtı. “Oy sandığı. Kararlarımızı oy vererek alacağız.” Kadın doğruldu. Bir sandığa bir salona baktı. “Yeri olmadı. Arka odaya alsak.” Çocuk bir köşeye çekilmiş kollarını bağlamıştı. Asık suratla olup biteni seyrediyordu. Adam öfkelendi. “Demokrasi getiriyoruz beğenmiyorsunuz. Bu sandık burada, ka-la-cak.”

( Acayip Sandık başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 27.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.