[if gte mso 9]>

En değerli ganimet emeğin yüreğe verdiği huzurdur. (2017)


 

Cennetin çocuklarını îmân annesi doğurur. (2017)


 

Sessizlik, yalnızken velî eder; tek başına kalmışsan deli eder. (2017)


 

Zamanında televizyonlara “yürek hırsızı” diyen uzmanlar akıllı telefonları görselerdi ne derlerdi acaba? Cevap açık: Kurtar bizi baba!  (2017)


 

En vefâlı dayanak fıtrattır. Sen ne kadar unutmaya  çalışsan da o kendini hatırlatır. (2017)


 

Denek taşının kıymetini kuyumcu bilir. Câhil için her taş eşittir. (2017)


 

Tomurcuk mevsiminde hayata küsmüş ağaç baltayla karşılaşmaya mahkûmdur. (2017)


 

Dünya sevgisi eş-dost ayrımı yapmaz. Araya bir girerse eş de kalmaz dost da kalmaz. (2017)


 

Ömrün uzun olmasının değeri Arşla olan irtibâtına bağlıdır. (2017)


 

Büyümekten yorulanların çocukluk şarkıları kadar mâsumdur deniz. Ne leke bırakır ortada ne iz. (2017)

 

 


 

Dursun Tiftik

 

 

 

( Yansımalar-36 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 26.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.