Kalem, fi tarihinden beri kullanılırken, klavye yakın geçmişte kullanılmaya başlamıştır.

1945’ten sonra Amerika’da icat edilen bilgisayarın tüm dünyada yaygın olarak kullanımı 1980’lerde gözlemlenmiştir.

İki veya üç parmakla tutularak kullanılan kaleme karşılık klavye bir, birkaç hatta on parmakla kullanılmaktadır.

Kalemin hele kara kalemin yerini ne daktilo, bilgisayar klavyesi ne de başka hiçbir şey tutamaz.

‘Kalem kılıçtan keskindir.’ atasözünde kalem yerine klavye sözcüğünü koyarak okuyup yazsak ya da söylesek pek yadırganır her halde.

Atasözündeki kalem bilimi, kültürü ve aklı temsil etmektedir.

Kalem beni bırakıncaya kadar ben onu bırakmaya hiç niyetli değilim ve öyle kolay kolay da bırakmam, dostlar.

Hoş, esen ve kaleminizle kalın…

28.06.2017

( Kalemle Klavye! başlıklı yazı Eğitimci tarafından 18.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.