Seven;' sakın geri döndün diye benden ufacık bir itimat dahi bekleme'. Sevgili;' niye böyle konuşuyorsun, yıllarca arkamdan ağlayıp aşk ve hüzün şiirleri yazan sen değil miydin, yani beni sevmiyor musun?'. Seven;' sevmiyorum!'. Sevgili;' seviyorsun'! Seven;' sevmiyorum!'. Sevgili;' seviyorsun'! Seven;' sevmiyorum!, sevmiyorum!, sevmiyorum!. Sevgili;' peki gönlünde benim için sakladığın sevgi, hasret ne olacak'? Seven;' gel, gel buraya gör de öyle al ağzına sevgiyi ağzına yandığım. Bu geçmiş senelerdeki daha ilköğretimin birinci sınıfında aşık olduğum, her okul çıkışında uğruna kavga ettiğim, aşkı için sevmemeye yemin edip sonra yine tövbe ettiğim, her gece rüyasını görüp uyandığımda yanımda göremeyince hayatı kendime zindan ettiğim, yıllarca sevdasının acısı yüzünden intihar etmeye niyetlenip yine vazgeçtiğim o eski güzel saf kıza neren benziyor senin? Bak bunları da okudun mu, bu şiir ve yazıların çoğunu sana yazmıştım, hele ki bu;'
BİLEMEZSİN SENİ NASIL SEVDİM

Yüreğimde sana yer edindim,
İçine ateşi koydum ,dost bildim,
O ateş büyüdü her yerimi yaktı,
Bilemezsin seni nasıl sevdim.

Kalbime kilit vurup;''artık yok''dedim,
Kilitlerini kırdı,yine sevdim,
Yüreğimi zorladım da vazgeçmedi,
Bilemezsin seni nasıl sevdim.

Sevdiğim an seni her şeyi 'es'geçtim,
Dostlar gitti,düşman edindim,
Şehir varoşları gibi gezdikçe gezdim,
Bilemezsin seni nasıl sevdim.

Fidanlar ektim aşkın üstüne,
Acımadım kalbime vurdum göğsüme,
Gülmedi bir kere kader yüzüme,
Bilemezsin seni nasıl sevdim.

Gururumu elletmedim yolları geçtim,
Kalbimi elime aldım insan seçtim,
Yine de olmadı bu şekil sevgi,
Bilemezsin seni nasıl sevdim.

Senin aşkın uğrunda,yılları tükettim,
Yıl tükendikçe ben de bittim,
Yine de vazgeçemedim senden,
Bilemezsin seni nasıl sevdim.

Seven;' bunu da okudun mu ağzına yandığım? Ben her gün aklımdan ve kalbimin tam ortasından geçirip senden biraz daha bir an daha bir zerre daha nefret ediyorum, şimdi kendinle birlikte bütün anılarını da al anılarımdan, hayatımdan, kaderimden, kalbimden defol! defol! defol!!!

                                                     BeniTan
( Sevgiliye başlıklı yazı BeniTan tarafından 12.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.