Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 10.09.2017
Okunma Sayısı : 2711
Yorum Sayısı : 3

PEŞİN  BİR  NOT :  Yazının  bazı  bölümlerinin  Edebiyat  Evi  sitesiyle  alakası  yoktur.

........................................................................................................................

 Birinci  bölüme  özelden  ya  da  açıktan  gelen  yorumlara  baktığımızda  aslında  ensest  üzerine  daha  çok  konuşmamız gerektiği  net  bir  şekilde  anlaşılıyor.  Ancak  daha  çok  konuşmamız  gerektiği  anlaşılırken  neden  konuşmadığmızı/ konuşamadığımızı  da  anlıyoruz.

Gerçekten  de  neden  konuşamıyoruz  ensesti?

Bunun  pek  çok  sebepleri  var.  Kendi  fikrimce  maddeler  halinde  yazmaya  çalışayım:

1- Bu  olaya  maalesef  ya  siyasi  kimliklerimizle  ya  da  dini  kimliklerimizle aidiyetlerimizle bakıyoruz.  Türkiye'de  ensesti  konuşmaya  başladığınız  anda  karşınıza  şu  itirazlar  çıkıyor:

 Neden  şimdi?  Neden  yirmi  sene  önce  konuşmadın  da  şimdi  konuşma  gereği  duydun?

Bu  sorunun  altında  yatan  şudur:  ''  Kardeşim  sen  bu  iktidarı  zayıflatmak,  onu aciz ve  beceriksiz  göstermek  derdinde  misin?  

Bu  sorunu  diyelim  ki  İnönü  döneminde  dile  getirseydiniz İnönücüler  böyle bir  tepki  verecekti; Menderes  döneminde  dile getirseydiniz  Menderesciler,  Ecevit  Döneminde Ecevitçiler, Özal  döneminde Özalcılar....O  sebeple pek  çok  insan  mevcut  iktidarı  karşısına  almamak  için  susar.

Ya  da  siz  asla  ''Sadece  Türkiye  ''  Demediğiniz  halde  Avrupa ülkelerindeki  ensest  olaylarını  önünüze  dizerler.  ve  %99  u  Müslüman  olan (  ki ben  bunu  da asla  kabul  etmem )  bir ülkede ensestin  olmayacağını  Kur'anın  ve  sünnetin  enseste  nasıl  baktığını  anlatmaya  başlarlar. 

Siz  istediğiniz  kadar  Kur'anda  Lut  kavminin  helakını,  İslam  hukukuna  göre  ensestin  Allaha  ortak  koşmaktan  sonraki  en  büyük  günah  olduğunu  anlatın  farketmez.  Yaptığınız  İslama saldırıdır (!)  Türklüğe  de  saldırıdır.  Çünkü  damarlarında  asil  kan  taşıyan  Türk  milleti  böyle  bir  şey  yapmaz.

-Peki  3,5  Yaşındaki  bebeğe , köpeğe, ördeğe  tecavüz edenin  Nüfus  cüzdanında  ne  yazar?  TC  vatandaşı, Dini  İslam.  

+İyi  ama  onlar  Türk  de  Müslüman  da  olmazlar.

-Eyvallah..Doğrudur.  O  zaman  bu  ülkenin %99  unun  Müslüman  olduğunu  nasıl  söylersin?

+  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O  iktidar  zamanında  konuşma,  bu  iktidar  zamanında  konuşma.  Peki  ne  zaman  konuşalım? 

El  cevap: Hiç  konuşma.

Ya  da  kız  evladın  erkek  evladından,  baban karından  bir  çocuk  sahibi  olduğu  zaman  konuş...

2- Ensesti  konuşamazsınız  çünkü ensest  ile  mücadele  amacıyla  kurulmuş  bir  sivil  toplum  örgütü  devletin  bir  bakanından  bu  konuda  yardım  istediğinde  onlara  ''  %99 u  Müslüman  olan  bir  ülkede ensest  olmaz''  denmiştir. Yani  ''  Bu  iş  netameli.  Bu  işe  bulaşıp  da  devletin  imajını  zedelemeye  çalışmayın''  Denmiştir.  Bu  durumda  kutsal  devletin  imajını  zedelememek  adına  susarsınız.

3-  Siz  ensesti  konuşmaya  başladığınız  anda  ülkenizi  ensestin  en  yaygın  olduğu  ülke  olarak  gösterip  hem  ülkenizi    hem  de  dininizi  kötü  göstermeye  çalışan  iç  ve  dış  mihraklar  da  harekete  geçmiştir.  Siz  konuşurken  onlar  da  fırsatı  ganimet  bilip  bütün  Türkiye'yi  ve  bütün  Müslümanları  sapık,  geri kalmış  vesaire  olarak göstermek,  dolayısıyla  da  onlara  karşı  yapılacak  her  türlü  müdahaleyi  meşru göstermek  için  çaba  sarfetmektedirler.  Aynı  anda  sizin  de  ensestten  bahsetmeniz  bu  hainlerin  değirmenine  su  taşımak  olarak  algılanır.  O  halde  susmalısınız. 

Oysa  siz  ne  zaman  konuşmaya  başlarsanız  başlayın  o  hainler  de  atağa  geçecektir.  Ama  siz yine  de meydanı  hainlere  bırakıp  çeklilmek  zorundasınız. Aksi  halde  sizi  de  onlardan  biri olarak  işaret  edeceklerdir.

4- Şimdi  yukarıdaki  resimlere  bakın. 

Evet,  bu  ülke  o  kadar  mutaaassıptır  ki  yukarıda sağdaki  karikatürü  bir  yazınızda  resim  olarak  kullanırsınız  ve  bir  vatandaş  size  o  resimden  dolayı  ''  Çocuk  pornocusu ''  der.  Karikatür  ona  göre  resmen  çocuk  pornosudur.  Sonradan  hatasını  anlar,  özür  diler  fakat  bu  gün  birinci  bölüm  yazımı  hiç  okumadan  sadece  başlığa  bakarak  sizi  Fetöcü  olmakla  suçladığında  o  eski  anıyı  hatırlatıp   ''  Sonradan  özür  dileyeceğine   önce  yazılanları  oku''  dediğinizde  size  ''  Demek  kuyruk  acısı  var sende''  diyebilir.

Memlekette  mutaassıplık  basit  bir  karikatüre  '' Çocuk  Pornosu  ''  deme  boyutlarına  ulaşmışsa,  o  karikatüre  '' Çocuk  Pornosu ''  Diyen  vatandaş  üstüne  üstlük  sizi  bir  de  cahillikle  suçlarsa  siz  ensesti  konuşamazsınız.

Evet...Mutaassıplık  demiştim  değil  mi?  

Bu  kadar  mutaassıp  bir  ülkede  kızına  tecavüz  eden  baba, Allahtan  korkmadan,  kuldan  utanmadan  mahkemede  hakime  '' Siz  kendi  ellerinizle  diktiğiniz  bir  fidanın  ilk  meyvesini  başkasına  yedirir misiniz''  Diyebilecek  kadar ahlak  yoksunu  olabilir  ama  siz  susmalısınız.

Bu  kadar  mutaassıp bir  ülkede bir  baba  üç  kızına  birden  tecavüz  eder  ve  en  sonunda  büyük kızı  tarafından  öldürülür  ama  siz  susmalısınız.

Bu  kadar  mutaassıp  bir  ülkede  bir  kız  çocuğu  hem  hem  babasının,  hem  amcasının  hem  de  erkek  kardeşinin  tecavüzüne  uğrar,  erkek  kardeşinden  bir  çocuk  dünyaya  getirir  ama  siz susmalısınız.

Bu  kadar  mutaassıp  bir  ülkede  bir  baba  askere  giden  oğlunun  karısına  tecevüz  eder  ama  siz  konuşmamalısınız.

Bu  kadar  mutaassıp  bir  ülkede bizzat  gözlerimle  gördüğüm  kulaklarımla  şahit  olduğum  bir  olay:  Vatandaş  kahvehanede  kaynanasını  nasıl  düzdüğünü  anlattıktan  sonra  bir  de  ballandırdı  olayı  ''  valla  benim  karıdan  bin  kat  daha  güzel  muamelesi...''  Kahvehanenin  mutaassıp (!)  insanları  ağızlarından  salyalar  akıtarak  dinliyorlar  olayı.  Bir  tanesi  de  ''  Allahtan  korkmadın  mı  ulan  şerefsiz ''  demiyor...   Susuyoruz  vesselam. 

O  kadar  mutaassıbız(!)  ki  ''  Baldız baldan  tatlıdır.''  Bizim  bir  atasözümüz   olarak  literatüre  girmiş. 

O  kadar  mutaassıp ve  duyarlıyız  ki(!)  ''  Ana  bir,  bacı  iki  gerisine  sok  s.ki ''  bizim  dünya  literatürüne  soktuğumuz  bir  atasözü  haline  gelmiş.

İşte  bütün  bu  yozlaşmaya,  bu çürümüşlüğe  karşı  ''  Gelin  siyasi,  dini, ideolojik  aidiyetlerimizi  bir  tarafa  bırakalım.  Hep  birlikte    Hz.  İbrahim'in  ateşine  su  taşıyan  karınca  misali  bile  olsa  bir  şeyler  yapalım.  ''  dersiniz  ama  o  siyasi,  dini,  ırki, ideolojik  aidiyet  gömlekleri  adeta  derimiz  olduğundan  sıyırıp  atamayız  üzerimizden. 

Kimimiz '' %99u  Müslüman  olan  bir  ülkede  ensest  olmaz''  der  tutturur;  kimimiz  ''  Asıl %99 u Müslüman  olan  olan  bir  ülke  olduğumuz  için  yaşanıyor  bu  ensest    olayları''  der.

Mesele  ensesti  tartışmak  ve   bu  iğrenç  hastalığa  karşı  neler  yapabiliriz  meselesinden  çıkar;  ya  İslamı  ve  Türklüğü    boklama  meselesi  ya  da  İslamı  ve  Türklüğü  aklama  meselesine  dönüşür.  

Oysa  mesele  ne  İslam  ne  de  Türklük  meselesidir.  Bu  mesele  tüm  dünyanın  başına  bela  olmuş  bir  meseledir.  Gelişmiş (!)  Avrupa  ülkelerinde  çok  daha  yaygın bir meseledir.  hatta  öyle  ki  mesela  Fransa'da  - rıza  dahilinde-  olan  ensest  ilişkiye  verilen  cezanın  kaldırılmasının  üzerinden  200  sene  geçmiştir.Rusya, Lüksemburg, Belçika, Hollanda, İspanya ve Portekiz'de kardeşlerin cinsel ilişkiye girmesine- rıza  dahilinde-  herhangi bir ceza öngörülmemektedir.  Hatta  İsveç'te  kardeşlerin  birbirleriyle  evlenmesi  serbesttir.  Yani  sorun  bir  dünya  sorunudur. 

Bakın  Lut  Kavminin  helakının  sebebini  Kur'an nasıl  anlatıyor  bizlere?

''  Çünkü siz kadınları bırakıp da şehvetle erkeklere gidiyorsunuz. Belki de siz haddi aşan bir kavimsiniz.'' (  Araf  Suresi  81.  Ayet ) 

Evet...Kadınları  bırakıp  da  erkeklere  giden  insanların  cezası:

''Onların üstüne bir azap yağmuru yağdırdık.” Bak, suçluların akıbeti nasıl oldu.''  (  Araf  Suresi  84.  Ayet )  

Şeklinde  ifade  edilmişse  bir  de  kendi  çocuklarına,  torunlarına,kardeşlerine,  yeğenlerine ,  gelinlerine,  kaynanalarına  gidenlerin  halini  düşünün.

Hem    mağdurlar  için  hem  de  bu  sapıklığa  dur  deyip  en  azından  ülkenizi  Lut  Kavmi gibi  bir  helaktan  kurtarmak  için  birşeyler  yapmak  istersiniz  ama  Fetöcülükten  cahilliğe,  vatan hainliğinden  işbirlikçiliğe  kadar  suçlanmadığınız  bir  şey  kalmadığı  için  konuşamazsınız  ensesti.

Peki  çok  konuşmak,  çok  dillendirmek  bu  soruna  çözüm  müdür? 

Ensesti  neden  konuşamadığımız ,  insansı  mahlukların  neden  enseste  yöneldiği,  bu  sorunla  nasıl  başa çıkacağımız  ve  diğer  başka  meselelerle  birlikte  bu  sorunun  cavabını  gelecek  bölümde  anlatmaya  çalışacağım  inşallah.    

RESİMLER:

Soldaki resim  bu  yazıda  bahsi  geçen  karikatür.  O  zamanlar  Paint  programımı  kullanmayı  bilmediğim  için  ''Senin  miden ''  kısmı  bantın  altında  kalmış. Bantın  altında  ne  yazdığını  zannettiyse  değerli  yorumcu  bu  karikatüre  ''  Çocuk pornosu ''  demiş  ve  uzun  süre  bu  iddiasını  sürdürmüştü...(  Efendim  bu  arada  benim  bunu  unutmamam  ve  bugün gündeme  getirmem  de  kuyruk  acısıymış)

Sağdaki  resim:  Artık  paint  programını  kullanmayı  biliyorum  ve  karikatürün  tamamını  yayınlıyorum.  Büyük  olan  neymiş?  Mide.  Bunun  neresi   çocuk  pornosu  peki?  Hangi  kafayla  buna  çocuk  pornosu  dersiniz?  


( Konuşamadığımız Ensest----2. Bölüm---- başlıklı yazı Sami Biber tarafından 10.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.