Ah o gözler! Bir bakışla neler değişiyor, neler... Sevdiğinizin gözlerinin içine içine bakarsınız çoğu kere. Tabi o da sizin gözlerinizin içine delici bakışlar fırlatır. O bakışların içinde hiç ağzınızı açmasanız bile, ''Seni seviyorum'' cümlesi vardır. ''Hayatım benim.'' cümlesi vardır, ''İkimiz bir elmanın yarısıyız.'' cümlesi vardır. Fırlattığınız o bakışlar tabi ki onun gözlerine ve yüreğine çarpar da aynen size geri döner...


Bakmak ve görmek her ne kadar birbirine yakın eylemler olsa da, her baktığınız yerde de bazen göremediğiniz şeylerde vardır. O tip insanlara da kimi zaman ''Bakar kör'' derler. Siz bir ağaca ya da bir kediye şefkat gözü ile bakarsınız. Bazı geri zekalı tiplerde kediye ''Hayvan bunlar yahu hiç bir hakları da yok zaten.'' diye o gözle bakar, yani hor bakar, kimi zaman da eziyet eder, canlılara... Siz bir yaprak düşerken, onu ölüm ile alakalandırır şiirini yazarsınız; sırdan bir insan için ise sonbaharın müjdecisidir o düşen yaprak...


Bazen yolda gelip de bize yanlışlıkla çarpan insanlara ''Kör müsün?'' deriz. O anda belki sevdiğini, düşünüyordur, o nedenle aklı beş karış havadadır ya da çocuğu cephe de askerdir, acaba sağ salim döner mi diye kafasında bir dolu soru işaretleri vardır.


Hani eski bir şarkıda vardı, bir çoğunuz bilirsiniz ''Gözler kalbin aynasıdır yalan nedir bilmez onlar, siyah mavi yeşil olur, aşkı inkar etmez onlar.'' diye devam eder gider. İnsanların gözlerinin içine içine dikkatlice bakın. Kadın ya da erkek, anlarsınız o an da sizden hoşlanıp hoşlanmadıklarını... Bakışlar ile birlikte size negatif ya da pozitif enerji de gelir. Yürekten sevdiklerimiz göz bebeğimizdir bizim. Bazen sevdiğimiz canımız ciğerimizdir, terk edip gitse de unutulmaz...


Gözüm deriz bazen birisine seslenirken, güzel bir hitaptır. Ya da canım ciğerim iki gözüm deriz. Göz bu, konuşur hem de nasıl konuşur. Kötü baktı mı birisi hemen anlarsınız, iyi bakanı da fark edersiniz. Bazı zaman da net değildir bakışlar, renk vermez karşıda ki size, yüreği o an da ateşler içinde yanıyor olsa bile... Net bir bakışa net bir bakış ile karşılık vermeli... Gözler konuşsun tabi ki birbirini seven insanlar arasında lakin kekelemeden konuşsun. Bir bakışta görmelisin, anlamalısın seni sevdiğimi. Ben anlıyor ve görüyorum gözlerinin içine bakınca beni sevdiğini... Ve kekelemiyor asla sevgi dili konuşan o gözler. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( Sen Sus Gözlerin Konuşsun Da Kekelemeden Konuşsun başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.