Kadın banyo kapısının eşiğinde dikiliyor, adam dişlerini fırçalıyordu. Kadın “Yarın arkadaşlarla buluşacağız,” dediğinde, adam bir an durup “Kime sordun?” diye çıkıştı. Kadın “Söylüyorum ya,” diye üst banttan konuşunca, adam kızıp diş macununu öyle bir sıktı ki lavaboyu batırdı. Üstelemekte kararlıydı. Kaşlarını çattı. “Gidemezsin,” deyip fırçayı sallayınca kadının boğazı düğüm düğüm oldu. “Pisliksin,” diyebildi. Koşar adım yatak odasına gidip kapıyı çarptı. İhtiyar kadın “Oğlum, duayı şaşırttınız,” diyerek banyoya geldi. Adam burnundan soluyor, dişlerini fırçalamıyor parçalıyordu. İhtiyar “Batırmışsın lavaboyu. Kim sana sık dedi bu kadar,” diye söylenirken bir yandan macunlara su tutuyordu. Adam ağzında fırça “Arkadaşlarıyla buluşacakmış. Gel keyfim gel,” derken dilini zor döndürmüştü. İhtiyar tebessümle “Gelinimi çok sıkıyorsun,” deyince adam öfkeyle köpük saçarak “Sıkarsam ne olur! Karım değil mi!” diye diklendi. İhtiyar kulağına yapışıp kafasını “Yakından bak hele bir. Ne olurmuş gör,” diyerek lavaboya sürttü.

( Gelinime Dokunma! başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 25.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.