bu hikaye hayal aleminde yaşayan zeki bir çocuk olan tunanın hikayesidir 
tuna 16 eylül 1988 tarihinde doğmuştur
cemile ile cemil beyin çocuğu olan tuna çok zorlu bir çocukluk geçirmiştir.
çeşitli hastalıklarla mücadele etmiştir fazla ayrıntıya girmek istemiyorum.
bütün bu zor şartlara rağmen liseye başlamış kendine güzel bir hayat kurmuştur.
gamze ile internette tanışması da bu döneme denk geliyor.
gamze kendi halinde karşı cinsle çok iyi dialog kuramayan bir kızdır.
tuna da öyle bir erkektir .
ama tunanın gamzeden ayrılan farkı zekası idi gamze çok duygusal dı tuna hem
duygusal hem de zekiydi ilk tanışma anları :
T: merhaba sen de fenerbahçe li misin bugün rvp bize geldi.
G: onun bizde başarılı olacağına inanmıyorum çok egoist bence.
T: hayır o benim favori oyuncum başarılı olacaktır.
G: asla .

bu hikaye ta ki 3 yıla kadar sürdü  tuna ile aralarında birşeyler başlıycağına yakın kur yapmalara başlandı.
gamze tunayı yokluyan sorular soruyordu.

neden halen linkini atmıyorsun diyor
Tuna ise ya sen de ötekiler gibiysen diye cevap veriyordu.
gamze bu farkı anlaması için onu kafeye davet etti ve buluşma gerçekleşti.

her şey mükemmel gidiyor du birlikte tıpkı bir arkadaş gibiydiler ama birbirlerini seviyorlardı.
ama öpüşmüyor ve bunu dile getirmiyorlardı .
tuna devamlı depresyondaydı ve babası kanser di
bolca morele ihtiyacı olan tuna üstelik fakir bi ailenin çocuğuydu.
gamze ise zengin di ailesi de bu ilişkiyi onaylamıyordu.
ama ikili birbirini seviyordu işte oysa farklı dünyaların insanıydılar.
bir gün tuna ona çıkma teklifi etti ve gamze de bu teklifi onayladı.
birlikte çok mutlu günler geçirdiler ama gamze bir gün tuna nın büyük bir ihanetin içinde olduğunu sandı
ve onu bir kızla sarmaş dolaş gördü eve ağlayarak gitti.
bir daha onu hiç aramadı .
fakat bu gördüğü kız çok güzel bir kızdı
170 boyunda sarışın bir kızdı onunla rekabet edemiyceğini biliyordu.
tunayı sevsede onun aşkından vazgeçti üstelik telefonlarına da cevap vermedi.
tuna bu ayrılığa uzun süre dayanamadı ve depresona girdi
fakat gamze nin bilmediği önemli bir husus vardı o kız tuna nın gizlediği babasının başka birinden olan
ablasıydı. tuna her gün gamzeye email attı cevap alamadı.

( Tuna İle Gamzenin Hikayesi başlıklı yazı yalnızşair_3 tarafından 24.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.