-Bebeğini çok mu seviyorsun?
-Evet, çok seviyorum.
-Peki neden ona kötülük yapıyorsun?
-Ne kötülük yapmışım ki, ben kötülük nasıl yaparım ona?
-Ona neden İslam'a uygun olmayan isim verdin?
-Ama farklı bir isim olsun istedim, kimsede olmasın. Kulağa hoş gelsin.
-Peki bebeğe isim koyarken ölçü, herkeste olmaması, az bulunmuş ve kulağa hoş gelen isim olması mı? Yoksa İslam'a uygun olması mı?
-İslam'a uygun olması tabii ki.
-İslam'a uygun olmayan isimlerin sahiplerinin anne babalarından kıyamet günü davacı olacaklarını biliyor musun?
-Ne bileyim ben İslam'a uygun sanıyordum. 
-Nerden öğrendin?
-İnternetten buldum.
-Demek ki bebeğine bu kadar değer veriyorsun.
-Ne yapalım koyduk bir kere.
-Çocukluk en fazla 10 sene. 10 yıl sonrasını da düşünerek isim koymak lazım. Berkecan koymuşsun. Bu isimle 10 sene çocuk olarak yaşayacak 50 sene de büyük olarak taşıyacak o ismi. Bunları da düşünmek lazım değil mi?


Not: Son zamanlarda koyulan bebek isimlerinin yüzde 90'ı uydurmasyon, İslam'a uygun olmayan isimlerdir. İsmin güzelliğinin araştırma mekanı da internet değildir.

( Dine Uygun İsimler Olmalı başlıklı yazı janjanLi tarafından 24.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.