''Current Biology dergisinde yayımlanan bir araştırma, beynindeki belli bir yapı eksik olan kadının çeşitli durumlarda korku hissetmediğini gösterdi. 

Bu durumlar arasında yılan ve örümceklerle karşı karşıya kalmak ve korku filmleri de var. 

Iowa Üniversitesi'ndeki araştırmacılar, beynin amigdala adlı bölümüne sahip olmayan kadının, bilinen ilk korku hissetmeyen insan olduğunu söylüyor.'' Kaynak:İhlas Son Dakika


Çok talihsizce bir açıklama bence, bizim ülkemizde, bu kadın gibi, binlerce, erkek ve kadın var. Gelip bir inceleseler yetkililer heyretler içinde kalır yemin billah...


Bir kere bizim erkeklerimiz, başta karılarından hiç korkmazlar. Karayolunda 180 Kilometre süratle gitmekten ve o kadar sürat sonunda kaza yapıp sakat kalmaktan ya da ölmekten hiç korkmazlar...


Bizim memurlarımızın bazıları, rüşvet alırken yakalanmaktan hiç korkmazlar, hediye kılıfı altında, çorba parası altında alır dururlar.(Namuslu memurları tenzih ederek söylüyorum tabi ki.)


Bizim çoğu gençlerimiz, alkol alıp, sigara içip erken yaşlarda hayata veda etmekten hiç korkmazlar, pasa içer dururlar inatla...Hatta ''Alkol bütün kötülüklerin anasıdır''diyen özlü bir söze. ''Ana gibi yar olmaz''diye muzip cevaplar verirler...


Bizim birçok siyasetçilerimiz, milletine yalan söylemekten ve o yalanlarının daha sonra ortaya çıkmasından hiç korkmazlar, darbelerden de hiç korkmazlar. 


Futbolcularımız oynadıkları takıma girememekten hiç korkmazlar, ceza almaktan da keza, bu konuda en cesur sporculardır...


Ama bunların içinde en önemlisi Türk Askeridir tabi ki, bir sürü vatan haininin olduğu bir ülkede, cansiparane görev yapmaktan ve bir gün dahi bu görevden kaçmayıp, düşmandan korkmamaktadırlar...

( Korku Hissetmeyen İnsan başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.