Kara Para dendi mi birçoklarınız ve çocuklar bile biliyor ki yasa dışı işler ile bir takım karanlık kişilerin ve kuruluşların cebine giren bir maddiyat... Esrar, eroin, beyaz kadın ticareti, silah kaçakçılığı ve bir dolu yasa dışı işlerden elde edilen bu paralar nasıl sütten çıkmış ak kaşık oluyor...


Çok çeşitli Kara Para aklama yöntemi var tabi ki... Önce elinize bir Hacışakir sabunu alırsınız. Daha öncesinde de suyu seksen sekiz santigrat derecede kaynatmış olmanız lazım. Burada suyun derecesi çok önemli, seksenyedi, ya da seksendokuz olmayacak kesinlikle, bir derece deyip de geçmeyin, bir derece yüzünden kara parayı aklayamadığınız zaman üzülürsünüz...


Kara Paraları aklarken bir başka yöntem de Kara Paraların yanında bol bol espri yapmaktır. Kara Paralar esprilere katıla katıla gülerken tenleri de haliyle beyazlaşacak ve yine Kara Paralar Hellim Peyniri gibi bembeyaz olacaklardır... Özellikle Temel Fıkralarını ve Bektaşi Fıkralarını Kara Paraların çok sevdiği bilinmektedir...


Bir değişik yöntem kara paraları tebeşir tozu ile beyazlaştırmaya çalışmaktır. Bu paralar her cinsten olabilir, dolar, euro, Türk Lirası, Rus Rublesi, Meksika Pezosu... Önce tebeşiri alır ve elinizde ki sert bir cisim ile toz haline getirirsiniz, daha sonra da beyzalaştıracağınız paranın üzerine bastıra bastıra sünger ile sürtersiniz. Bu işlemi çok uzun yapmanızda gerekebilir bazen. Özellikle dolar ve euro cinsi paraların bir çoğu kirli paralar olduklarından kolay kolay beyazlaşmazlar... Ancak onları teneşir paklar da diyebilirsiniz ki öyledir de...


Başka bir yöntem de Kara Parayı borsaya sokmaktır. Karaparalar Karaborsa'dan normal borsaya girdiler mi değişik bir ortam bulduklarından dolayı, mutluluktan bembeyaz olacaklardır. Başka bir şeyden zannetmeyin sakın, sadece mutluluktan. E, ne de olsa Borsanın merkezi İstanbul, oraya gelip de güzelleşmeyen bir şey var mı? Karaparalarını Karaborsa'dan alıp da normal borsaya sokan vatandaşların, vicdanen rahatlamaları için, tarihi bir Türk Hamamına gidip iyice keselenmeleri ve kirlerinden kurtulmaları zor olsa da, tövbe kapısını da zorlamaları kendi menfaatlerinedir...


Buraya kadar esprilerime katlandınız lakin bu Kara Paralar bir ülkenin ekonomisini zaman zaman bunaltacak maddi bir birikimdir. Sonuçta bu paralar helal bir ticaret ile değilde insanların hayatını zora sokan, kimi zaman ölüm kokan, çoğu zaman can sıkan, yasa dışı işlerin yapılmasıyla elde edildikleri için, bunlara sebebiyet veren insanlar ve devletlerde vebal altındadır. Hesaplarını da daha sonra Mahkeme-i Kübra'da Allah'a çok acı bir biçimde vereceklerdir. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( Kara Para Nasıl Beyazlaşır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.