Spor araba makas ata ata hızlanıyordu. Açık ön camdan bir el uzandı. Sigaranın ucu şiddetli esen rüzgârla kızarıyordu. Genç kız son bir nefes çekti. “Göründüğü gibi olmayanlardan bıktım,” diyerek izmariti attı. Delikanlının gözleri kapanıyordu. “Melisa, uyumak üzereyim. Mola verelim.” Hız kesip yol kenarına çekti. Torpidodan silah ve şarjör çıkardı. Melisa gözlerini silahtan alamıyordu. “Benzinlikte sorduğum soruya cevap vermedin Kerem. Tekrarlayayım; Beni seviyor musun?” Kerem kurşunu namluya verince Melisa irkildi. Kerem rahat tavırlarla “Seviyorum, için rahat olsun kuru sıkı,” diyerek kapıyı açtı. Gülümserken “Korkma ,” diye ekledi. Melisa’nın suratı asıldı. “Beni korkutan… Boş ver,” diye kestirip attı.


( Kurşun başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 20.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.