"Dünya Güzellerim" isimli programın RTÜK tarafından yayından kaldırılmak istendiği iddia edildi. Kanal yöneticileri ile masaya oturan RTÜK yetkilileri, son 5 bölümün yayınlanmasına izin verdi. Program 5 bölüm sonra veda edecek. Küfür, şiddet ve küçük düşürücü ifadelerin yer aldığı, ilginç görüntülerin izleyici ile buluştuğu program, RTÜK'e binlerce defa şikayet edilince 450 bin liralık ceza kesilmişti.''


İlk yayınlandığı günden beri acayip sinir olduğum bir programdı zaten. RTÜK'ü bu güzel ve olumlu kararından dolayı kutluyorum yürekten. Gülmece öykülerime malzeme çıkar mı diye ben de bazı bölümlerini seyreder olmuştum lakin gayet fazla ahlak bozucu ve hem çocuklara hem de büyüklere kötü örnek olduğundan dolayı kaldırılma kararını alkışlıyorum.


Tabi burada esas olayı bitiren RTÜK'e telefon ve mesajları ile şikayette bulunan bilinçli izleyicilerdir. Esasen onları tebrik etmek lazım. Banu Alkan'ı hadi bir kalem geçelim, oysa Safiye Hanım ve Bülent Ersoy nispeten saygınlığı olan sanatçılardı ki bu programdan sonra onların karizmalarının da yerlerde sürünmeye kuvvetle aday olduğunu söyleyebilirim...


Seyrettiğim bir bölümde denize girip girmeme konusunda tartışma yaşandı Banu hanım ile Bülent Ersoy arasında tabi ki küfürler gırla gitti, her ne kadar oraları bip bip ve de uzun uzun bipleseler de yine de anlaşılıyor olay da çıngar çıktığı ve de edep sınırlarının aşıldığı...


Sizler bir türlü halkın sanatçısı olmayı beceremediniz ki bu olaylar da onu gösteriyor, böyle ucuz ve sevimsiz prodüksiyonlarda kendinizi gösterme gayreti içine giriyorsunuz. Küfür ve kötü söz, bir sanatçının hiç yapmaması gereken davranışların en başında geliyor. Hele ki bunu büyük çoğunluğun da izlediği bir televizyon kanalının çekiminde yapmamaları gerekirdi...


Gerçek bir sanatçı, sanatını icra ederken dünyaya güzellikler katar, insanların kültürüne, kişiliğine, duygu ve ruh dünyasına olumlu eklemeler yapar, tabi ki sizler gibi küfürlü konuşarak, oraya buraya laf sokarak değil. Hangi akla hizmet edip de böyle bir program çekmeyi düşündü ise o malum televizyon kanalı, hem kendine hem de sanatçılarımıza yazık ettiler... Canım cicim Dünya Güzellerim bir daha böyle saçma sapan organizasyonlar ile sansasyonel bir şekilde halkın önüne çıkmayı bırakıp, her zaman sanatınız ve kişiliğiniz, zarafetiniz, hanımefendiliğiniz ile ön plana çıkmaya çalışın. Tabi bozulan karizmanızı düzeltmekte zaman alacaktır biraz. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( Dünya Güzellerimin Dünyaya Güzellik Katmaları Zor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.