Hayatta KÖTÜ insanlar ne kadar çok olsa da, 
"Biz İYİ insanların sayısını artıralım, hem de yılmadan’...
Adem Efiloğlu.

Ne güzelde demiş hocam. Karınca kararınca
bir şeyler yazayım da bu çorbada benimde bir tuzum olsun istedim. Aslında insanlar yaratılış intibarı ile kötü değil ama sonradan yerleşen huy ve ruh halleri onları kötü olmasına sebeb oluyorlar. ..bu konu önemli bir toplumu ilgilendiriyor ve önemli lik arz eden konulardan biridir...söylemi bile kötü .Bir söz vardır derler ki; kötüye sormuşlar neden iyi laf söylemiyorsunuz? demişler. Kötüyse şöyle cevap vermiş: "iyi söz bilmiyorum ki."demiş. İşte onun için insanları egitmek gerekiyor.Bu görevde tüm topluma düşüyor ....onların içinde tabiki bilgili ve sözü geçen kişilere gerek var. iste onlar görevini yaparsa kötü diye bir kavram kalmaz diye düşünüyorum. Bir de başka yönden bakarsak konuya daha açıklık getirmiş oluruz. İnsanın ailesi çevre faktörü ve medya bunların başında geliyor. Sesli ve görsel platformlarda sıkı bir dayanışma ile çalışma gerekiyor. Öncelikle buna sözü dinlenen birileri önder olmalıdır. Onun rehberliğinde yola devam etmek en akılcı bir yol olacaktır . Bu önemli konu bilhassa okullarda anlatılmalıdır.
Bu konu millet ve vatan bütünlüğünü korumak kollamak açısından da önemlilik arz eder. İyi bir toplum iyi bir Millet ve iyi bir devlet iyi dürüst vatansever milleti ile zenginleşir ve gelişir, başka milletlere iyi bir örnek olabilmek için millet olarak el ele gönül gönüle çalışmalıyız. Birlik ve beraberlik içinde çalışan bir milleti hiç bir güç yıkamaz. Yeterki candan ,yürekten çalışmayı ilke edinelim sevinelim.
Vatanımızda huzurlu ve mutlu yaşamak elimizle koyduğumuz gibi kolay olacaktır. Önemli olan bu konuda samimi niyet etmek ve mücadele etmektir. 
M.Ali Ünsal

Not: Bu değerli konuyu hatırlatıp ve bizlere sunan degerli hocama çok tesekkur ederim. ..inşallah her şey gönlünüzce olur diyorum selam ve dua ile

( İyi İnsanların Sayısını Artıralım başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 16.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.