Erken karardı mı hava, yüreğimde kararıyor, hüzünleniyorum kasvet çöküyor yüreğime, sade yüreğime mi; her yerime...Oysa yazın ne kadar güzel, gündüzlerin uzun olması, sıcak olması, kısa kollu gömlek ile lastik ayakkabılar ile dolaşmak.


Çocukluk zamanlarında ortaokul talebesi iken cumartesi ve pazar günlerini iple çekerdik. Cumartesi ve pazar günü kolasına maçlarımız vardı, kızlarla oğlanlarla kakara kikiri geyik muhabbetlerimiz vardı. Bilardo ve masa tenisi oynamak vardı. Acıyorum birazda şimdiki çocuklara, varsa yoksa bilgisayar. Yanlış anlaşılmasın bilgisayarı kötülemiyorum ama çok da sık takılmamak lazım. Gözleri ve beyni müthiş derecede yoruyor. Anne ve babalar çocuklarınıza bu konuda çok da kısıtlamalar getiremediğinizi kendi çocuklarımdan da az çok biliyorum ama bunu ne yapıp edip yapmalısınız. Asosyal çocuklarla dolup taşacak nerede ise ülkemiz...


Bir kar vardı dün gece başkentte sormayın gitsin. Sabah herhalde işe zor gideriz derken; kalktık bir de baktık ki, kardan eser yok hafif yağmur çiseliyor. İnsan bunları görünce Allah'a olan inancı daha da artıyor, imanı sağlamlaşıyor adeta...


Yirmi bir aralık gün dönümünden sonra bildiğiniz gibi günlerde uzamaya başladı birer ikişer dakika. Elektrik tüketimimizde haliyle yaza doğru nispeten azalacak, tabi kıymetli büyüklerimiz fiyatlara zam yapmazsa...


Ooo unuttum bu ay emekli maaşlarına zam var değil mi arkadaşlar, dostlar. Bir taraftan çayımı yudumlarken bir taraftan da devletimin bana vereceği zammı hesap etsem. Niye eleştiriyorum ki, buna da şükür. Ne demişler hem ''Ne kadar ekmek o kadar köfte'' bu yaşlarda emeklilik Avrupa'nın hiç bir ülkesinde yok. Bunlar geçmişte ki popülist politikacıların yurdumuza attığı, hadi kazıklar demeyelim de ayıp olur, yaptığı yanlışlar. Ekonominin E'sinden bile anlamayan adamlar bu ülkeye yönetici olursa olacağı budur.


Havadan sudan bahsederken yine geldik yazının sonuna, insanları da fazla sıkmamak bunaltmamak lazım. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 


Ocak 2013
( Havadan Sudan - 12 - başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.