BAŞARISIZ OLMA KORKUSU...

İş hayatında bizi başarıdan uzaklaştıran en net sebep, korkudur. Korkularımızla yüzleşemediğimiz ya da korkularımızla yüzleşip korkularımıza teslim olduğumuz için maalesef başarısızlık peşimizi bırakmıyor. Aslında iş hayatında başarılı olmanın tarifi gayet açık:
* Bir tutam sosyal hayat,
* Bir tutam çalışma aşkı,
* Aldığı kadar da cesaret.

   Başarısızlık berbat bir ikilemdir çünkü siz başarısız olma korkusu duyarken farkında olmadan başarısızlığa zemin hazırlıyorsunuz. Bunun içindir ki başarısız olma korkusunu bir kenara bırakın. Başarısız olduğunuz zaman dünyanın sonu gelmiyor; malum başarmak da var başaramamak da. Eğer başarmaya bu kadar odaklanıyor ve başarmaya bu kadar meftunsanız mutlaka B hatta C planları hazırlayın ki adımlarınızı daha sağlam atın...

HER BAŞARISIZ DENEME, DAHA TECRÜBELİ YENİ DENEMELERİN YOLUNU AÇAR...Hicabi ÇALIŞKAN


YARDIM İSTEMEKTEN ÇEKİNMEYİN/UTANMAYIN:

Her zaman her konuda bilgi sahibi olmak mümkün değildir. Bilgi sahibi olmadığınız konularda işin uzmanlarından destek almanız sizi başarısız göstermez. Aksine, daha başarılı bir iş ortaya çıkarmanıza yardımcı olur. Elinizden gelenin en iyisini çoğu zaman tek başınıza yapamazsınız, farklı kaynakların da yardımına ihtiyacınız olur ve bu oldukça normal bir durumdur.

Hicabi ÇALIŞKAN


( Başarısız Olma Korkusu başlıklı yazı HİCABİ tarafından 5.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.