İnsan yalnız kalınca az da olsa kafada dinliyor ama fazla yalnızlıkta iyi değil, onu da söyleyeyim. Duvarlarla konuşmayı ta yıllar öncesinden bırakmışım zaten. Ben konuşuyorum onlar sadece dinliyorlar, eee dedim ben de, hiç cevap vermeyince onlar bana, kestim duvarlar ile konuşmayı, iyi etmişim değil mi?



Mübarek ramazan ayı yavaş yavaş yaklaşıyor ramazan öncesi son kandil berat kandili de geldi geçti, hadi hayırlısı bakalım. Ev de oturup da kös kös televizyon seyretmek benim işim değil kesinlikle. Televizyonda seyrettiğim tek dizi ''Seksenler'' de tatile girdi seyredecek doğru düzgün bir şey kalmadı sizin anlayacağınız işte böyle durumlar...



Şehit pilotlarımıza nihayet ulaşıldı. Allah rahmet eylesin ve kederli ailelerine de sabır metanet versin. Her ne kadar bunları gönülden söylesek de ateş her zaman düştüğü yeri yakıyor. Allah yurdumuzu zalimlerin eline bırakmasın; sadece bizim yurdumuzu değil tüm İslam beldelerini ve Müslümanları...



Evin balkonunda bir dolu çiçek var sulanmayı bekleyen, güzel tabi canlılara su vermek, herhalde onlarda içlerinden bana ''su gibi aziz ol'' Ahmet ağabey diyorlardır, demeseler de fark etmez ''Yaratılmışı severiz yaratandan ötürü''



Bugün mübarek cuma kime iyilik yapsam diye düşünürken, bakarsın fırsatlar yıldırım hızı ile çıkıverir insanın karşısına. İyilik yapıp da denize atın, merak etmeyin hiç bir iyilik boğulmaz, hepsi de yüzme bilir daha sonra ahrette karşınıza çıkarlar kurumuş bir vaziyette...



Ne yapalım işte bu da bizim hastalığımız gördüklerimiz duyduklarımızı yazmak, karalamak, tedavisi de zor ilaç milaç da yok. Geçen doktora gittim dedim doktor bey böyleyken böyle ben de yazma hastalığı var ne yapmam lazım. Doktor hemen cevabı yapıştırdı ''Ölünce geçer hiçbir şeyin kalmaz Ahmet bey''dedi. İşte böyle havadan sudan şeyler...


Sevgi ve saygılarımla...


6 Temmuz 2012

( Havadan Sudan - 9 - başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.