Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 25.07.2017
Okunma Sayısı : 1003
Yorum Sayısı : 0
DONDURMA SEVERLERE ÖNERİ

Buzdolabında sakladığınız yoğurda, yine buzdolabında sakladığınız:
Taze Siyah üzüm, beyaz üzüm, çilek, kayısı, şeftali, ahududu, böğürtlen, kivi, vişne, nektarin, limon gibi meyvelerden, damak zevkinize uyanları doğrayarak karıştırıp tüketebilirsiniz.
Böylece:
1. Doğal besin olarak ne tükettiğinizi bilirsiniz.
2. Öğle ya da akşam yemeğine sayıp zindeliğinize katkıda bulunursunuz.
3. Vücudun ihtiyacı olan Noksan vitamin ve mineralleri almış olursunuz.
4. Kilosu 40 tl ye varan dondurma parası cebinizde kalmış olur.
5. Gereksiz kilo alarak, dünyanın toplam kütlesini artırmamış olursunuz.
6. Dondurmanın soğuk etkisiyle hasta olma riskini azaltmış olursunuz.
7.karışımı tatsız bulursanız tarçın, karanfil gibi doğal baharat tozları ile aroma katabilirsiniz.
8. Daha doyurucu olmasını isterseniz karışıma, çekilmiş ceviz, badem, keten tohumu ya da fındık ekleyebilirsiniz.

Başka bir öneri ve tecrübeniz varsa lütfen yorum ile katkı sağlayınız.
25.07.2017
Ali Rıza Malkoç
( Dondurma Severlere Öneri başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 25.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.