Hayatta asıl önemli olan, sevmek değil sevmeyi sevmektir. Bir insan gerçekten sevdiğine inanıyorsa, sevmeyi sevmediği sürece gerçekten sevmiş sayılmaz. Sevmenin ayrıcalık veya ayrımcılıkla asla ilgisi olmaz. Bir insan gerçekten seviyorsa sevgisini söylemesine bile gerek olmaz, onun sevgisi gözlerinden bile anlaşılabilir. O kişidir ki sevmek yüzünden yemin bozmuş ve yıllarca acısını çekmiş biri olabilir. Seven insan gerekirse ve de kendi elleriyle kendi mezarını kazacağını bile bile yine vazgeçmeden sevendir. 


Ömürde bir sevmek vardır ki o kişi sevdiği kişi karşısına çıkınca sanki dili tutulur, konuşamaz. Öyle bir dert verir ki insana, insanı kimi zaman intihara sürükler, kimi zaman da uzaklara gidip o sevgiden uzaklaşmayı ister. Kimi sevgiler vardır, ilkbahar ve yaz vakitlerinde çiçek açıp meyve veren ama sonra da sonbahar ve kış vakitlerinde yaprak döküp solan ağaçlar gibidir. Fakat kimileri de vardır ki zaman ve mevsim tanımaz her zaman çiçek açıp meyve verir. İşte en önemli sevgi de budur. Bu sevgiyi elde edebilene ne mutlu...

                                                                                                            BeniTan
( Hayatta Önemli Olan Sevmeyi Sevmektir başlıklı yazı BeniTan tarafından 7.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.