Bir anı gibiydi senle olan hayatım. Kare kare geçiyor hala gözlerimden. Hala kabuslarla uyanıyorum, hatta kabuslarla uyanmak bir yana sensizlikten yine kabus göreceğim diye uyku tutmuyor artık. Günlerim uykusuz, hayatım aşksız yüreğim ise sensiz geçiyor. Seninle ilk anım şuan gibi yine aklımda. İçimde hep sen olmana rağmen meğer kaderimde sen yokmuşsun. Çok düşündüm senden sonra intihar etmeyi ama hiçbir canı benim vermediğim gibi kendi canımı da benim vermedim ve de almanın da bana düşmediği aklıma çok geldi. Çünkü sürekli kendime şu sözleri hatırlattım;' bu canı sen vermedin, alırsan eğer hesabını Allah'a nasıl vereceksin?' dedim. Yıllarca bir başına kaldım, ellerim semada yüreğim devamlı kanlı gözyaşı akıtır da bulamayacağını bile bile bıkmaz usanmaz yolun sonunu arar durur...

Dünyanın üstlerine uzanan bir aşkım vardı. Ama seni görünce çocuk misali küçüldü yüreğim. Bir aşkı sende tanımıştım, tanımaz olaydım. Neler çektim bu sevdadan, neler götürdü bu aşk kanayan yaramdan, ne kadar koştum peşinden ulaşamayacağımı bile bile derman bırakmadın ayaklarımda. Her an yüreğim hasta, her gün hastanelerde, her vakit elimde sigara gönlümde de kapanmaz yara. Neydi benden istediğin? Neydi masum kalbimle alıp veremediğin? Neydi sebebi yaralı gönlüme hançer geçirdiğin? Şimdi cevap veremiyorsun değil mi? Verme de zaten. ;'Söz Gümüşse Sükut Altındır' misali. Konuşman kalbimi daha da yaraladı bari sus da başka kalpler yaralanmasın. Sen ellerinle yaptıklarından çok dillerin ile yaptın kötülüğünü. Ama merak etme paranın nasıl iki yüzü varsa hayatın da iki yüzü var. Öyleyse ikinci yüzde görüşürüz...

                                                                                                                             BeniTan  
( İkinci Yüzde Görüşürüz başlıklı yazı BeniTan tarafından 2.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.