Zannederiz ki virüsler cep telefonları veya bilgisayarlarımıza musallat oluyor, hiç aklımıza gelmeyen bir merkeze de yerleşebiliyor örneğin beynimize,  sağlığı, mutluluğu, hayalleri, performansları  kemiriyor adeta...
 
Beyindeki virüsler temizlenince insan yeniden doğmuş gibi hissediyor kendini...
 
Bu bir reenkarnasyon  değil, zaman ve mekan değişikliği olmaksızın aynı bedende yeniden doğmak!!!
 
Kim istemez yeniden doğmayı, hayata olumlu  bakmayı?
 
Bilgisayara format attırmak gibi bir şey beyindeki virüsleri temizlemek...
 
Beynimizdeki virüsler neler?
 
Yaşanmışlıklarımızda bizi üzen, geçici de olsa  psikolojimizi bozan kötü anılardır bu virüsler...
 
Komple unutacağız, ama ne varsa kötü anıları unutmaya mecbur hissedeceğiz kendimizi...
 
Biraz daha ileri giderek o kötü anılardaki kahramanları da o anılarla birlikte öldüreceğiz...
 
Bu motivasyonu gece yatarken uygulayınca insan sabah kalktığında;
 
"Oh, bu gün yeniden doğmuş gibi hissediyorum kendimi" diyecektir...
 
Ve hatta o günü ikinci doğum günü olarak  hayali kimliğine  alacaktır.
 
Çok güzel anıları belleğin bir arşiv dosyasında saklamak da gerekir zira ara ara o mutlulukları yeniden yaşamak  isteği de doğacaktır bazen...
 
İkinci doğum gününü takip eden süreçte fark edecektir,
 
Gökyüzünün ne kadar güzel olduğunu, güneşi, ayı,
 
Kuşların cıvıltılarını,
 
Bebek ve çocuk seslerinin doyumsuz sıcaklığını,
 
Çevremizi güzelleştiren çiçekleri, kokularını,
 
Doğanın dengesi hayvanları ve onların dostluklarını,
 
Etrafta ne varsa biz insanlar için yararlı ve güzel yaratıldığını  fark edecektir insanlarımız...
 
Evimizin dışında halen devam etmekte olan tüm bireyleri ilgilendiren  olumsuzlukları görmemek için geçici körlük de yaşamak gerekir peki  niye?
 
Beden ve ruh sağlığını korumak için.
 
Şu üç maymunu bilirsiniz görmüyorum, duymuyorum ve bilmiyorum diyen...
 
Yeniden doğduğunuza göre  siz neden her şeyi görecek, duyacak veya bileceksiniz?
 
Size ihtiyacı olan yakınlarınız ve kendiniz  için  hayat oyunu kabul ederek,
 
görmeyin,
 
Duymayın,
 
Bilmeyin...
 
Not: hayırlı bayramlar diyemiyorum pek çok insanımız acı çekerken, işsizlik ve yoksullukla boğuşurken,
 
bayram bizim neyimize, birileri ağlarken diğerleri gülebilir mi,
 
Selam ve sevgiler,
 
diyebilirim ancak...
 
Yurdagül Alkan.
 
( Beynimizdeki Virüsler başlıklı yazı Gülalkan tarafından 23.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.