Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 23.06.2017
Okunma Sayısı : 1987
Yorum Sayısı : 0
Mutluluğun ölçülebilir ölçüsü nedir?
     Metre mi, litre mi, kilo mu, kilometre mi?..
Bence herşeye rağmen yaşama tutunabilmek,
tüm canlıları sevebilmek, güven verebilmek, başkalarını da mutlu edebilmektir.
Mutluluğun da, üzüntünün de, kırgınlığın da, kullanım süresi bir gün olmalı, bir sonraki sabah yaşam şartları tamamen değiştiğinden, herşeyi geride bırakıp, yolculuğu yeniden planlamalı ama kaldığımız noktadan devam edebilmeliyiz.
     Ey nefsim ve bunu okumaya değer bulan tüm nefisler!...
Sorgulama değişimi getirir. Değişim, gelişime yelken açar. Hurdaları yatak odana doldurma ki rahat uyuyasın. Kin, nefret, husumet ve böbürlenmeyi, kıskançlığı beyninde ur gibi saklama ki, aydınlığın gireceği yer kalsın.
Beklentilerini ve düşmanlıklarını kabire kadar taşıma ki, topraktan geldiğin belli olsun.
23.06.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Mutluluğun Ölçülebilir Ölçüsü Nedir? başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 23.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.