Nefessiz kaldım geceleri,geceleri nefessiz kaldım                                                                                           Gecelere üfledim karanlık aktı,hüzünlerden bir nefes aldım                                                                                     Nefes almak bir saniye,sayhalarla derbeder sessiz nefesler                                                                                   Kuşları göremiyorum,bir kızıllık mı sönmüştü?Nerde sesler?                                                                               Rehin ediyorum ellerimi balkonun gölgesinde,ey kuş ellerime ses ver                                                                Azad ediyorum ışıkları,yakın beyhude yıldızları semada kalsın yalnız ay                                                               İzin veriyorum kaldırımlardaki hastalara,yangın ortasında kaldınız tam bir ay                                             Sonsuzluk veriyorum etrafımda gezinen sineklere,sinekler kana buluyor kocaman bir rayı                            Mevsimler veriyorum karanlıklara,karanlıklar mevsim veriyorlar cuylara                                                             Geceler veriyorum yangınlara,haydi yangınlar yaz akşamlarına geceleri verin                                                      Arabalar veriyorum,en şahşahalı caddelere,mutantan bakışları kaldırımlara serin                                            Kaldırımlar veriyorum evlere,haydi evler çocuklarınızı uyutun,geceler artık serin                                                 Serinlikleri veriyorum sıcaklara,haydi sıcaklar zıtlıkları yıkayın,zıtlıklar oldukça derin                            Derinlikler veriyorum maddelere,haydi maddeler ruhlarınıza kavuşun                                                                  Ruhlar veriyorum tiyatro sahnelerine,tiyatro sahneleri ruhlarla beraber coşun                                                  Yangınlar kalmıştı yalnızca gecelerde                                                                                                                      Geceleri yangınlara vermeyin,geceler ruhunuzla hür kalın........  
( Yangınlar Kalmıştı başlıklı yazı ercaga tarafından 22.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.