Çeşitli platformlarda ve sosyal medya paylaşımlarında siz de görüyorsunuzdur. Yukarı da ki şekilli soruyu cevaplayın da IQ'nüzün ne kadar olduğunu öğrenin. Hadi bakalım buyur buradan yak. Bir soru ile zekanız ortaya çıkacak. Bir sürü de not var altında bunun ile ilgili... IQ'sü çok yüksek olanlar bu soruyu 2.87 saniye de cevapladılar... Heyooo ne güzel demek ki çok zeki onlar...


Altmışına merdiven dayamışız. Bir çok arkadaşım dostum altmışını da geçti... IQ'sünü öğrense ne, öğrenmese ne? Bu saatten sonra Harvard'a gidip ''Heyyy bakın bakın bir zeka testinde benim IQ'üm çok yüksek çıktı beni de Harvard'a alır mısınız, hem de sınavsız tam burslu olarak?'' dese ne çıkar demese ne çıkar?


Bu tür saçma sapan paylaşımlardan kim ne umar, kimin ne kazancı olur onu da çözebilmiş değilim açıkçası... Sana ne kardeşim benim IQ'üm den hayır velev ki o face de sorduğun soruya bir saniyede cevap verdim, sonra ne olacak bana iş ortaklığı mı teklif edeceksin? İltifatlar mı yağdıracaksın ya da ''Senin IQ'ün çok yüksek dünyayı içinde bulunduğu pisliklerden ancak sen kurtarırsın.'' filan mı diyeceksiniz bana?


Analar babalar da bu konuda çok ısrarcı ve çok iddiacı ''Ay bizim çocuğun IQ'süne baktırdık çok yüksek çıktı kız, doktor dedi ki senin oğlan aynı anda iki üç işi birden yapabilir. Ben de tam çiş yaparken eline flüt verdim onu çaldı, tek eli ile de burnunu karıştırdı yavrum benim.'' İşte böyleyken böyle durumlar.


Bir görseniz daha bu Face de ki saçmalıkları aklınız durur. Yüzlerce aynı şekil vermişler. İçinde birisi farklıymış. İyi de bana ne kardeşim farklı ise farklı... Hiç işim olmaz, onun ile de uğraşmam. Hemen de altına not düşerler. Farklı resmi bulun. Ortalama bulma süresi zeki insanlarda 4.76 saniye olarak saptanmıştır. Ya arkadaş dikkatim dağılmış o anda, aslında uğraşmakta istemiyorum. Yine de gayri ihtiyari bakıyor insan. Bak bak dur. Bulamadım 4.76 saniye de de 9.63 saniye de buldum. Tamam ...oku yedik, herhalde geri zekalının tekiyim ben...


Bu IQ'sü yüksek çocukların çoğusu da hiper aktif oluyor onu da söyleyeyim. Hele de çok küçük iseler misafirlikte ya da sokakta komşu çocuklara, arkadaşlarına uyum sağlayamıyorlar. Ara bozuyorlar, çıngar çıkartıyorlar vs. Ondan sonra al başına dert. Yok senin oğlun haklıydı benim oğlum haksızdı tartışmaları sürer gider. Hiç boşuna uğraşıp da İnternet de ki bu zırva sorulara cevap bile vermeyin derim. Bu yaştan sonra IQ'müz tavan yapsa ne olur. Kendi yağımız ile kavrulup hem vatanımızı hem de insanları dolu dolu sevmeye çalışalım o bizlere yeter de artar bile. Hepinize en derin sevgi ve saygılar...
 

( Millet Bu Sıralar Iq Derdine Düşmüş başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.