[if gte mso 9]>


Adam diye yüreğinize çaktığınız bazı insanların zaman içinde yüreğinizi kemiren birer fareye dönüştüklerini göreceksiniz. Hiç üzülmeyiniz ne de olsa öleceksiniz. (2017)


 

Kaderin sunmuş olduğu bir imtihân nîmetinden keder ya da mutlulukla ayrılmak insanın elindedir. Kaderin görevi imtihâna vesile olmak; insanın görevi kaderi yaratanı bilmektir. (2017)


 

Uyarı levhalarının en etkilisi ölümdür. Ölümü anlamamak ömre zulümdür. (2017)


 

Midesi tıka basa dolu olanın aklı durur. Bir de gözü açsa fakirin(!) yüreği de kurur. (2017)


 

Cum’a vuslatın vahdetidir. (2017)


 

Ömür doğumla beraber alarmı kurulan bir saattir. (2017)


 

Akşamın rengi sabırsa eğer , gece bereketli geçer. (2017)


 

Tez canlı birinin elde edeceği ganimet hayâl kırıklığı ve pişmanlıktr. (2017)


 

Ben şiir kokamam sultânım. Benim için şiir yazan olmadı. (2017)


 

Sâde bir hayat denge nimetini doğurur. Denge özgürlükle yoğrulur. (2017)


 

Dursun Tiftik

( Yansımalar-35 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 9.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.