Uzun bir süre önce şehrin kuytu köşesinde kitap satan bir dükkana gittim.İçeriye girdiğimde,beklediğim gibi kitapların o cezbeden ve kendine çeken sıcaklığı sardı her yanımı.Kitapları karıştırırken hızlıca geçen zamanın ardından dükkan sahibiyle biraz hoş sohbetten sonra ''İlme verilen değer azaldı değil mi?'' diye sordum.Bu sorum karşısında kitapçının yüzünde acı bir tebessüm belirdi ve  bana hayatım boyunca unutamayacağım,çok manidar bir cevap verdi : ''İnsana verilen değer kalmadı ki ilme verilen değer kalsın kardeşim.''
İşte bu cevap insanlık adına her dakika,her saniye çalışmam gerektiği anlayışımı bir kat daha perçinledi.Bizler ''İnsanı yaşat ki devlet yaşasın.'' ilkesini düstur edinen bir ecdadın torunları olduğumuza göre dükkan sahibine bu cevabı verdiren sebep nedir ?
İşte bu sorunun cevabını bulup çözümünü hayatımıza tatbik ettiğimiz gün çok güzel değişimlerin olacağını umuyorum.

( İnsana Değer başlıklı yazı ilimtalebesi tarafından 2.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.