Bazı kişiler duygu ve düşüncelerini saklamakta ustadırlar diyecektim ama;

Ne kadar baskılasalar da KISKANÇLIK  gizlenemeyen bir duygu...

Doğuştan  mıdır? 

Nedendir?

Yetersizlik olabilir mi sebebi?

Hasbelkader evliliklerinde eğitimli ve güzel karısının çevrede dostları tarafından itibar görmesinden rahatsız olan koca, gizleyemediği KISKANÇLIK duyguları içinde bulur kendisini.

Toplum içinde onu aşağılama ve itibarsızlaştırma çabaları bu duygusunun bir göstergesidir.

Bu evliliğin ne kadar süreceği ve ne şekilde son bulacağı olayların akışında kendini gösterecektir.

Aynı ortamda çalışan ve aynı özelliklere sahipken, gayreti fark edilen birinin  "bir adım öne geçmesi" unvan ve ücret ile taltif edilmesi diğerlerinde gizlenemez bir  KISKANÇLIK oluşturur.

Çocuklar arası kıskançlıkları da gözlemliyoruz,

Kardeş kardeşi KISKANIR,

Okulda yüksek not alan arkadaş KISKANILIR,

Yeni lüks konut alan komşu KISKANILIR,

Ya son model araba KISKANÇLIK sebebi olabilir mi? Bence olmamalı belki kredi ile borçlanarak alınmıştır.

Komşunun tarlasında buğday başakları dolu dolu, kendisininkiler cılız...

Kıskanıp ateşe vermek de niye?

Diğer komşu 99 adet ceviz fidanı dikmiş büyükçe arazisine...

Bunlar büyüyünce muazzam bir gelir getirecek düşüncesinin yol açtığı kıskançlıkla gecenin geç vaktinde tüm fidanları sök ve kaybet...:-(

İşte biz buyuz...

Hasmımız yok diye sevinmemek lazım,

Kıskanç komşular ve tanıdıklar ile dost bilinen arkadaşlar da mı yok!

Böylesi bir toplumda, pek çok engellere karşın kulaç atıp kıyıya çıkmaya çalışan insanlar var.

Hayat bu demek, yetmiyor

İsyanlar sonuç getirmiyor,

Hukuk olmuş  "guguk"... 

Başka söylenecek söz de yok...

Selam ve saygılarla...

 

Yurdagül Alkan.

( Gizlenemeyen Duygu Kıskançlık başlıklı yazı Gülalkan tarafından 25.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.