Bu telefon operatörlerinden bıktım usandım artık. Benim gibi bir çok bıkıp usananlar da vardır mutlaka. Hele de o sesinizi kayda alıyoruz ses kalitesi açısından, diye de bir cümle kurdular mı, iyice ifrit oluyorum. Alma arkadaşım, alma benim sesimi kayda, benim sesim zaten karga gibidir. Ben ev de bile şarkı söylerken bağıra çağıra, komşular üst kattan, öbür komşular alt kattan sopa ile bizim eve vururlar ki sesimi keseyim diye... Hanım ve çocuklar hemen başka başka odalara kaçarlar, hem de kapıları sıkı sıkıya kapatarak...


   Anladınız tabi ki bu 444 lü 0800 lü numaralar ile başlayan telefonlar ile aranmaktan bıktım, usandım, gına geldi... Ya dostlar, ben kredi kartı istersem ya da bir yerde tatile gitme durumu olursa, devre mülk almaya niyetlenir isem, bir yerden ödül kazanmış olursam, illa ki sizi arar bulurum arkadaşlar...


   Yok işte arkadaşım yok benim sesimde kalite malite... Hayır ne anlıyorsun sesimi kayıt edince... Zaten size sinirlenip de küfür edecek olan yine de eder o küfrünü, böyle İnternet'e düşmüş bir dolu ses kaydı örneği var... Ondan sonrasında mahkemelerde sürün dur. Yok bu bize küfür ettiydi de hem de ne ağır küfürler filan fişmekan...


   Yoksa, yoksa, durun anlamaya çalışıyorum, belki de siz benim sesimin kalitesini anlayıp da şöhret avcılarına bildirip benim gazinolarda filan şarkı söylememe olanak sağlamak istiyorsunuz. Tabi o bana gazinosunda iş veren patrondan da yüklü miktarda ikramiye alacaksınız. Belki de sesimin kaç desibel olduğunu ölçüyorsunuz...


   Suçlu imişsiniz de sanki poliste sizi çapraz sorguya almışlar, sesinizi, hareketlerinizi her bir şeyinizi kayıt ediyorlar. ''Konuş konuş hadi anlat, yoksa bizim operatörden çıkmayı mı düşünüyorsun, aklından bile geçirme bak, hem vallahi hem billahi seni perişan ederiz, zaten çıktığın zaman bizden bir sürü çıkma parası alırız senden, batarsın alimallah, hem de çok hızlı batarsın. Ananı ağlatmak ile kalmayız, babanı dedeni, kayın biraderini, bilumum eniştelerini, baldızını, görümceni, hepsini tek tek hüngür ağlatırız da vallahi memleketi gözyaşlarınızdan sel basar, tek sorumlusu da sen olursun bunun, diyeyim yani.'' İstediğin kadar yırt bir taraflarını benim sesimde kalite yok diye, adamlar gelir gizlice evine dinleme cihazı koyarlar, sesinin kalitesini yine ortaya çıkartırlar...


   Bu Ses Kalitesi Açısı uzmanlarının ses kalitesi açısını iyi yakalaması lazım. En iyi ses kalitesi açısı kaç derecedir, yere ve duruma göre değişir mi, doksan derecelik ses kalitesi açısı mı daha iyi bir açıdır, yoksa yüz seksen derece bir ses kalitesi açısı mı daha iyi bir açı ile ses kalitesi yaratır, bunu çok iyi etüt ve analiz etmek gerekir diye düşünüyorum. Umarım bu Ses Kalitesi Açısı Uzmanları bana kızmayacaklardır bu yazıyı yazdığım için, işin içine sadece biraz gülmece ögeleri katalım dedik. Hepinize en derin sevgi ve saygılar buz gibi bir Ankara'dan sıcacık selamlar..
 

( Ses Kalitesi Açısından başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.