Köleliği yeğleyenlerin hürriyet günü bitmiştir,Bundan sonra hizmetleriyle övünsünler.,Fakat Türk olarak Türk Ulusu olarak yaşamak isteyenlerin yollarını kimse tıkıyamaz. Tıkasalar da uzun ömürlü olmayacaktır.
kurulan yalan, HİLE, ve hırsızlık barikatlarını yıkacak bir ulus topluluğu vardır,var olacaktır.
         Bu sahnelerin bıraktığı kirli izlere basan düşmanlar bayram ediyorlar.amma onların bayramları ne dinidir ne de millidir. sadece midevidir.Onlar demokrasinin süsüdürler ve zamanı gelince dudak boyası gibi solacaktır.

BEN TÜRK'ÜM VE NAMUSLU BİR HALKIM VAR DİYEN,ASİL İNSAN TOPLULUĞU BİR GÜN                                                             ZAFERİN NURUYLA AYDINLANACAKTIR.

(NE MUTLU TÜRK'ÜM) DİYENLERİN EĞEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI MÜBAREK OLSUN.
( Türküm Diyenlere başlıklı yazı Özçiçek tarafından 23.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.