İnsanoğlu içinde hala mucizelerin olabileceğine inananlar var. Halbuki hala mucizelerin bizim hayallerimizden doğduğunu, onları Allah'ın bize verdiği akıl, fikir ve yenilenebilir bilgilerle hayata geçirdiğimizden bir sürü insanın haberi yok ya da bilmek istemiyor. Bakın bu sözlerimde yaratmaktan bahsetmiyorum. Yaratmak, yalnızlık ve bir çok benzersiz özellik gibi Allah'a mahsustur. Bu düşüncelerim kaderiyecilerin düşüncelerine de benzetilmesin. Çünkü onlar bir sevap işlediklerinde;' bunu ben yaptım', bir günah işlediklerinde;' bunu bana Allah yaptırdı' derler. Her şeyin bugün olduğunu bile bile bu gereksiz davranışlar bence hazan vakti döküleceğini bilip de yine de yeşermeyi bekleyen bir yaprağın yaptıklarından farksız ama yine de Allah'tan ümit kesilmez. İnsanoğlunun hiçbir yaptığı mucize olmamıştır. Bizler yaratılan olduğumuz için ancak gerçekleşen mucizelere vesile olabilmişizdir. Dini örnekler vermek gerekirse Hz. Nuh'un gemi yapıp inanan kulları kurtarması, Hz. Musa'nın asasını kaldırıp okyanusu ikiye ayırıp yine inanan kulları kurtarması Allah'ın emriyle, onların vesile olmasıyla olmuştur. Mucizeleri getiren de oluşması için insanoğlunu vesile eden de (ki buna ihtiyacı yoktur) Allah'tır. Kıyamet günü de yine bir mucize olacaktır. Fakat bunda (güneşin batıdan doğup doğudan batmasıyla, ölülerin dirilmesi v.b olaylarla ilgili) insanoğlunun bir etkisi olmayacak. Bu bütün dini kitaplarda açıklanmış, gerçekleşecek bir olay olacaktır. Bize kalan bu ömür çizgisi ve bu süre içinde içi boş amel sayfamızı sevaplarla doldurmaktır. Dolduralım ki Peygamberimiz'in (s.a.v) gözüne girelim. Peygamberimiz'in (s.a.v) gözüne girelim ki Allah'ın (c.c) sevdiği kulları arasına girebilme derecesini elde edelim.

                                                                                                                                   BeniTan 
( Hayat Doldurulmayı Bekleyen Boş Bir Sayfa başlıklı yazı BeniTan tarafından 12.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.