Ağlamak insan için en doğal , hissi ve fiziki bir durum . Cinsiyet ayırımına tabi değildir . Sadece bayan ve çocuklara has bir duygu ile sınırlandırılamaz . Her ne kadar erkekler ağlamaz denilsede .


İnsan hayatı keşke ve iyiliklerle bir bütün ... Keşke yapmasaydım . İyi ki yapmışım gibi . Keşkeler ne kadar az ise iyilikler de bir o kadar az olur . Ancak ; yine de iyi ki yapmış olmak bir başka anlamlı .


Yapmak isteyip de ertelediklerimizden yeri ve zamanı geldiğinde , keşke demenin burukluğu tüm yaşamı olumsuz etkileyen , kişide mutluluk hissi uyandıran bir olgudur . Tüm bunların sonucunda cinsiyet farkı gözetilmeden insanın etkilenmesi doğaldır .


Zamanında ; üzerinde hiç durmadığımız bir olay aklımıza geldiğinde derin bir ah çekeriz . Düşüncelere , dalar gözlerimiz ufuk çizgisiyle birleştiğinde hiç farkında olmadan gözlerden bir kaç damla veya ip gibi yaş aktığına çok şahit olmuşuzdur . Aldırmayın erkekler ağlamaz denildiğine duygulara gem vurmadan oluruna bırakıp bazen sessizce bazen de hıçkıra hıçkıra ağlamak kişiyi rahatlatır . Sadece keder ve üzüntülü anlara mahsustur ağlamak . Asla ... Çoktandır karşılaşılamayan bir dost , sevgili ile yıllar sonra yüzyüze gelindiğinde gözyaşlarına engel olabilecek bir şey var mıdır . Ne erkek ne de bayan olmak bu hale mani değildir . Bırakın , akacağı varsa aksın gözlerden yaş ... Yeter ki kanamasın . Nasıl olsa gözyaşlarımızın rengi hepsi bir aynı . Renklerimiz , tipimiz , cinsiyetimiz ayrı da olsa ...Hem çaresiz bir ceylanın bile ağladığını hep duymuşuzdur . Korkmayın ve kendinizi ayıplamayın ağlamak için . Ağlayabilmek ; kişinin vicdan ve merhamet duygularının dışarıya vurumudur . Zalim , duygusuz olmadığına , naif bir yüreğe sahip olduğuna delildir .


Normal yaşamda olmasa bile rüyalarda ağlayabilmeyi becerebiliyorsak ne mutlu . Yeter ki bu ağlayışlar kederden değil , sevinçten olsun . Hem bulutlar da ağlar ... Bazen hafif , belli belirsiz , bazen de olabildiğince dolu ...Onların ağlama sebebi ne ola ki ...Neşemize , kederimize ortak olabilme mi , evrene can verebilme mi .


Yüreğim buruk , içimde hüzün var . Ağla gözlerim ağla ... Sıkma kendini ... Görenler olsa da ağladığını ... Utanma ... Sana ne onlardan ... Unutma erkekler de ağlar ...



Refik
11 . 04 . 2017
İstanbul

( Erkekler De Ağlar başlıklı yazı keskin2011 tarafından 11.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.