Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 3.04.2017
Okunma Sayısı : 1309
Yorum Sayısı : 0
Huzur ve kalıcı barış için denemeye değmez mi?...
     Her birey, bu toprakların, farklı inanç, kültür ve düşünceleri ile barışık yaşamalı.
Her fikir ve inancı da, herşeye bulaştırmamalı.
Barış demek, farklılıklarla aynı olmak, kabullenmek, zoraki tahammül değil, saygı ile tanımaktır.
     İnançlar da zaten, güzel ahlak doğuruyorsa, insanlık değerimizin kalitesini artırıyorsa, amacına uygun anlam kazanmıyor mu?
İnançları, farklı kültürleri, düşünceleri kavga ettirmekle insanın yüreği ve manevi etki alanı büyümüyor ki...
     Değer ve anlam ölçülerimiz farklılık gösterebilir. Bu farklılıklar; birlikte yaşamaya engel değil, kavgaya, küskünlüğe gerekçe hiç değil.
     Hata ve ihmaller biriktiğinde, suçlu bulunan genel olarak toplum olur. Ve sonuçta acı çeken, bedel ödeyen bizler de onun birer parçası değil miyiz?...
03.04.2017  #armozdeyis
Ali Rıza MALKOÇ
( Huzur Ve Kalıcı Barış İçin Denemeye Değmez Mi?... başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 3.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.