BİR ANI
Hayatın tüm acısını bir kişiye yüklemeyelim

Her acı biber yediğimde aklıma gelir.
Kartepe'ye bir düğün merasimine davet edilmiştik. Aylardan temmuz ama hava soğuk mu soğuk. Düğün yemeğinde acı yeşil biber de vardı. Ama ne acı, dilinizi süremezsiniz.
Tadan yüzünü ekşitiyor.
Bu durumu fark eden ve doğuda yetişmiş düğün sahiplerinden dostumuz, adeta "acıların çocuğu" olduğunu vurgularcasına:
" biberler acı geldiyse ben yiyebilirim" dedi.
Demesiye tabağında 10 tane biber birikti.
Onun da umduğundan acı olacak ki biberler, bir ısırık aldığında gözleri fal taşı gibi açıldı.
Pek belli etmeden yemeye devam etti, biberler sanki yüzünde beliriyordu.
     Diyeceğim o ki, gönüllü de olsa siz siz olun
hayatın tüm acısını bir kişinin sırtına yüklemeyin. İster aile reisi, ister arkadaş, ister müdür, ister başbakan olsun.
31.03.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Hayatın Tüm Acısını Bir Kişiye Yüklemeyelim başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 31.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.