............
Senin için nice zor yollar ateşlerden geçip de sana geldim.
Bilmem ki,
değermisin diye önce kendime soru sordum düşündüm ?

- Ve iyi ettim.
Hemde bir ömür boyu değersin.
Ve senin için ölürüm bile,
haberin olsun bilesin.
Meğerse aşk,
sevda,
mutluluk,
sevgi senmişsin.
Seviyorum seni...

................................................
.................................................................

Söz  - Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı tedavi edici " TACETTİN SARAÇ NACO ' söz, şarkı sözleri, beste, şiir, makale-deneme-yazı, eserleri.....Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO 'ya aittir...
( 24 Nisan 1999 , Almanya / Berlin  ) ...

twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

facebook.com/tacettinsaracnaco    ( Resmi Fan Page, like me, beğen paylaşım platformu sitesi  )
....
....
....
....
( Nice Zor Yollar Ateşlerden Geçip De Sana Geldim.... başlıklı yazı Naco tarafından 30.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.