Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 3/15/2017
Okunma Sayısı : 1981
Yorum Sayısı : 0
Toplumsal kodlar

     Tıp ilmine hayranım. Damarınızdan bir enjektör ile kan alınıyor, tahlil yapılıyor.
Tüm vücudunuzda dolaşan kanın tamamı ne kadardır, yeterli midir tespit edilebiliyor.
Demek ki, bir enjektör kanın içindeki hücresel kodlar, tüm damarlarda dolaşan kan miktarı ve olası hastalıklar  hakkında bir bilgi verebiliyor.
     Toplumun hücresel yapı taşları da, biz insanlarız. Farklı farklı inanç ve düşüncelere sahip olabiliriz fakat manevi olarak gönül grafiğimizi çekseler, toplumun tamamı hakkında en azından ortak değerlere ulaşılamıyorsa, insanlığın neresindeyiz diye ivedilikle sorgulamamız gerekmektedir.
Bu da toplumsal bir kan kaybıdır.
15.03.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Toplumsal Kodlar başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 3/15/2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu