seksen dokuz senedir,bekletirsin yolunu,
yeter artık sevgilim!.Kalp kaynağım kurudu.
bana tapulamıştın,çırpınan tüm solunu.
..................sevmek döneklik değil,aksine melekliktir,
--------------sevilen baykuş o l s a,sevenlere kekliktir.

aşkını hâlâ taşır,kollarımla yüreğim,
asra yakın sallıyor,hayal salıncağını.
yine de seninledir,umudumla dileğim.
--------------aşkın yanardağımdır,gözyaşı sıcağında,
--------------e r i y i p gidiyorum,lâvların kucağında.

Erciyas'tan kar gönder, gönlümün sandığına,
her mevsimde g e r e k l i,soğutacak nesneler.
g ö z l e r i n l e şahit ol,Ç i ç e k'in yandığına,
--------------o yangının külleri,rüzğ3arla sana döner,
--------------nere de buluşuruz, bunu  bari  sen  öner.

si -ya -setin - ya- sak e- dil- di -ği- ka -ran- lık- lar- dan - çı -kan - hü- zün -lü bir şiir.
ay -dın- lık- yok - o-lun - ca, - is -ter- sen  -di- len- ci  -ol, -is -ter- sen - yü -ce  -pir.
keş -ke- le- rin -se-,yur- da- dön- mez-,na- lı- düş- müş- a- tı- nı,ö-lüm-cül -çu-kur-la-ra- sür-
Yzamak ihtiyacını duyan bütün kıymetli şair ve şairelerimize de  başarılar dilerim. Sevgilerimle. 
( Sana Döner... başlıklı yazı Özçiçek tarafından 2/28/2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.