[if gte mso 9]>



 “Azimli sıçanın duvarı delmesi” tesâdüf değildir. Sabır beklemeyi değil azmetmeyi gerektirir .(2017)

 

Yalnızlık gecenin sunduğu zarîf bir nîmettir. Tek başına olmak ise hem zillet hem illettir.(2017)

 

Üveyiklerin özlem kokan nâmeleri taşımadığı bir dünyada elektronik postaların soğukluğu yürekleri ısıtamaz.(2017)

 

Fîrûze kokularla beslenen bir fulya yürekler arasındaki muhabbeti doruğa çıkarır. Hüznün yerini mutluluk ; “ben”in yerini “biz” alır.(2017)

 

Trip yonca gibidir; tribin nerede biteceği ve hangi şekilde yeşereceği  belli olmaz.(2017)

 

Eski /dostları barındırmayan bir şehir eylülsü tütsülerle boğulan astımlı bir insana benzer. (2017)

 

Emânetin değerini bilenlerin en soylu davranışı ahde vefâdır. (2017)

 

Hakîkatin yeri göğü olmaz . O, yüreğe aşk pompalayan en nâdîde cevherdir. (2017)

 

Özgül ağırlığı özgün olanların yere ağır basan sağlam karakterleri vardır. (2017)

 

Zamanın akış hızı gençlikte farklıdır ihtiyarlıkta farklı. Saat değişmiyor ama bu iş yürekle alâkalı.(2017)

 

 

Dursun Tiftik

 

 

 

( Yansımalar-34 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 23.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.