*** Şahsınıza münhasır duygularınızı teşhir malzemesi yaparsanız o duygu ölür.


*** Bazı duygularını maddeleştirerek teşhir edenler o duyguyu yaşayamazlar.


*** Kabullenmeyi zamana bırakmayın.


*** Şu veya bu makamda olabilirsiniz. dışınızdakileri hafife almayın. Onların makamlarını bilemezsiniz.


*** Allah yolumuzuda varış çizgisinide belirlemiş baştan. Ama atlet biziz. Ve şoför koltuğunda oturanda...

 

*** Ebe olmak için insan geçmişini sobelemeli önce...


*** Heba olup akıp gidiyor onca gözyaşları...


*** Birinin iç dünyasını görmek için gönül kapısından geçmek gerekir.

 

*** İyi ve kötüyü dobraca söyleyip yazmayı prensip edinmişseniz; sevilmemeyi göze almalısınız.


*** Bir nota alfabesiyse hayat; bilemezsiniz hangi notada biteceğini . acele edin besteleyin ne varsa.


*** Öyle bir başka kahverengi ki gözleri fal bakası geliyor insanın.helede bakarken alt yazılıysa gözleri.

 

*** ,“ Sevgililer Günü “ nün adı. SEVGİLER GÜNÜ. olsa da ayırım yapmadan sevgiler kutlansa !


*** Bugün aldatmaca kimini üzen büyük gün. Uyduruk gün : SEVGİLİLER GÜNÜ !!! Hadi oradan be ! İthal günler. Sevgililerin günümü olur? Piyasa canlandırma; tüketime merdiven. Bakın AVM ve mağazalara. Bu güne özel indirimler. Avlamaca, aldatmaca. Kim yutar ya... İlan edilmiş günlerde değil neyse o gün 365 gün yaşasanız ya ...

 

( Yaşam Heybemden- 68 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 18.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.