Bazı çalışmalarım nedeniyle siteye ara sıra giriyorum. Biraz önce girdiğimde ve güne gelen bir yazıya göz attığımda “ yeter artık,”  demek ve gecenin ortasında bu yazıyı yazma zorunda kaldım.

Edebiyat Evi sitesine gönül verenler, siteyi yozlaştırmak isteyenlere karşı mücadele vermeli.  En başta da site yönetimi ve editör buna uymalıdır. Zira, koydukları kurallara önce kendileri riayet etmeli.

Ne yazık ki, sitemizdeki bazı kişiler,  çıkar umuduyla olsa gerek,  

bazı yerlere mesaj vermek ya da kişisel hırsları için siteyi kullanmak istiyorlar.  

Bunlardan birisi de Safdeha. Yani Saffet efendi.  

Geçen haftalarda Rıdvancılık yaptı. Bugün de iftiracı olmuş.

Güne getirilen yazısından bir bölümü buraya aktaracağım.

Ben çocuğumu devlet okuluna gönderemedim. Her türlü pislik, çeteler, kötü alışkanlıklar buralarda yaşanıyor. Öğretmenlerin çoğunun çocuklara iyi bir eğitim verme gibi lüksleri yok.

________________________________________________________

Efendinin biti kanlıymış ki, çocuğunu, her türlü pisliğin olduğu, çetelerin bulunduğu, kötü alışkanlıkların edinildiği devlet okullarına göndermemiş.  Öğretmenlerle ilgili sözleri biraz anlamsız. Öylesine eğitim veriyorlar demek istemiş her halde.

Şu kadar bir eleştiride bulunmak istiyorum.  Din iman konusunda ahkam kesen Saffet efendi, çok büyük bir iftirada bulunarak devlet okullarını pislik yuvası, çete yeri ve kötü alışkanlıkların olduğu yer diye ithamda bulunuyor. Allah ıslah etsin.

Bu büyük iftira, site kurallarına da aykırı.  Site kurallarından bir maddeyi belirtiyorum.

________________________________________________________

 3-) Başkalarının haklarını çiğneyen, yasadışı söylemler içeren, içinde tehdit edici sözler ve sövgüler bulunduran, kişilere ya da kurumlara gerçek dışı suçlamalarda bulunan, özel veya genel yaşama tecavüz niteliği taşıyan, edebiyat dışı kalem kavgası yaratan, sitemizin huzurunu tehdit eden, yasadışı örgütlerin sözcülüğünü ya da destekleyiciliğini yapan yazılar eklenmesi yasaktır. Yazı sahipleri yazdıklarından hukuki olarak tek sorumlu olup, sitemiz bu yazılardan dolayı hiçbir hukuki sorumluluk kabul etmez. Bu tip yazılar uyarılmadan silinecek ve yazı sahiplerinin üyelikleri dondurulabilecek veya  iptal edilebilecektir.

 

3.Maddeye bu kadar aykırı bir yazı  güne getiriliyor.  Tebrik ediliyor. 

Sitemizi, yozlaşmadan, yozlaştırmak isteyenlerden koruyalım.  Meydanı boş sananlara gerekli uyarıyı yapalım.  Kimse, bulunmaz Hint kumaşı değildir.

Veysel Başer   

( Siteye Sahip Çıkmak başlıklı yazı Veysel Başer tarafından 17.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.