Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 16.02.2017
Okunma Sayısı : 1197
Yorum Sayısı : 0
İnsanlıkta fani olmak

     Maya, kendisinden kat kat büyük olan hamuru mayalar. Hamur artık pişince ekmeğe dönüşecektir.
Maya önemlidir, gereklidir. Katılan ekmeğin içinde kaybolacaktır.
Ayıramazsınız onu, mayalık da taslayamaz artık, çünkü cinsinden farklı bir ürüne, ekmeğe dönüşmüştür.
     İyilik, güzellik, yardımseverlik, eğitim, dayanışma, fedakârlık gibi onurlu duygular da böyle birşeydir. Çok büyük, kalıcı işler başarırlar ve kaybolurlar. Geriye dönemezler ve beklentileri de olmaz.
     Beden, ruh giymiştir insan olmuştur. Kattığı maya tutarsa aile olur. Aile ayakta kalırsa cemiyet olur ve bu toplumsal dokular millet ile buluşur. Damla;denize karışabiliyorsa anlamlıdır.
Yoksa, hüznün gözyaşına da dönüşebilir.

16.02.2017 Samsun
Ali Rıza Malkoç
www.arm.web.tr
#armozdeyis

( İnsanlıkta Fani Olmak başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 16.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.