Kaşık kadar kocası olanın dünya’ya hükmü geçer deseler de; aldırmayın, aldanmayın bu martavala. Bunlar hep erkeği üstün görmek, göstermek çabalarıdır. Yutturmacadır.

          

             Bir erkek inanın hiçbir şart ve şekilde ; kadını daha başarılı, hükmedici ve dolayısıyla kaşık haliyle iyi ve güçlü hissettirmeyecektir. Çünkü; baştan kendisine verilen payeyi başka türlü kullanacak ve kadına hükmedecektir.


         İlla bir erkekse aranılan ve sorun edilen ,çoktur pazarda. Hele de kaşık gibi ve soğan gibi olan.

         Kadın erkeği ; şu veya bu nedenle olmazsa olması kabul ettikçe, ihtiyaç duydukça asla hayatta aradığı boşlukları dolmayacaktır.

         Önce kendini yetiştirmeli kadın, kendi kendine yetmeli, zor şartlarını kendi çabasıyla halletme gücünü kendinde bulmalıdır. Gücü bir erkeğe dayanarak ele geçirme isteği hüsranla son bulacaktır.

        Zaman zaman yaşayacağı keyfi için bütün bu sayılanları yok kabul etmek; bir gün zehire dönüşecektir.
Kadını bir üreme ve ekenek yeri olarak gören erkek zihniyeti çoğunluktadır. Bunu göz ardı etmek kadını çok mutsuz günlere taşıyacaktır.


         Erkek kadını anlamakta zorluk çeker. Fıtratı öyledir. Poligamidir. O halde önce kadın olarak bunu bilmeli ve kadın erkeğe mahkum yaşamamalıdır. Gerçek sevgi ve saygıyı ihtimamı esirgemeyenler elbette ki konumuz dışıdır.

    

         Önce kendisine inanmalı, kendisinin harika bir varlık olduğunu bilinciyle kendini sevmelidir kadın. Bırakın sizler değil, erkekler bu çerçeve içinde çeki düzen versinler kendilerine, bu hayatın vazgeçilmez varlıkları olduğunuzu bilsinler.


          Kısacası gerçek sevdalar olmadan ; başka nedenlerle yaşanan birlikteliklere kulak asmayın. Kısacası ağıra satın kendinizi.


 

( Kaşık Kadar Kocası ( Erkeği ) Olan Kadın ! başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 15.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.