Duyan  Duymayana Duyursun Kalemler Azerbaycan için Hocalı için Raksa Dursun 


GERİ SAYIM BAŞLADI!!

 HOCALI SOYKIRIMI ULUSLAR ARASI ÖDÜLLÜ ŞİİR YARIŞMAMIZA KATILIM İÇİN SON 16 GÜN!!!

ULUSLARARASI HOCALI SOYKIRIMI ŞİİR YARIŞMASI

Denizli Yaren Kültür Sanat ve Turizm Derneği 
Kocaeli Ozanlar Şairler Ve Edebiyatçılar Derneği Ortak projesidir

ŞARTNAME
A. KONUSU : Uluslararası “HOCALI SOYKIRIMI” konulu şiir yarışması
B. TÜRÜ : Şiir Yarışması
C. KASPAM : Yarışmaya uluslararası herkes başvurabilir.
D. YERİ : Denizli Yaren Kültür Sanat ve Turizm Derneği

E. KATILIM ŞARTLARI:
1) İnternet üzerinden yapılacak yarışmamıza Derneğimiz WEB sayfamız http://yarenkultursanatveturizmdernegi.com/poems.php ‘dir. WEB sitemiz ana sayfa,üst sağ köşede ki ŞİİR YARIŞMASI Yazılan kutu kullanılarak sayfamız açılacaktır.Gerekli yerler düzgünce doldurulacak

2) Yarışmaya katılacak Şiirlerin, daha önce hiç bir yarışmada derece almamış olması gerekmektedir.

3) Her yarışmacı, yarışmaya iki şiir ile katılabilir. Biçim yönünden herhangi bir sınırlama yoktur.

4) Şiirler en fazla 8(sekiz) dörtlük olacaktır. Serbest vezin şiirler 32 mısra ’ yı geçmeyecek.

5) Şiirler bilgisayarla word formatında A4 kağıda, Times New Roman yazı tipi ile 12 punto’yla yazılmış olmalıdır.

6) Yarışmaya katılan Şiirler eser sahibine geri verilmeyecektir. Eserlerden uygun görülenler telif hakkı izne gerek kalmaksızın, istendiği takdirde derneğimiz tarafından Antoloji yapılacaktır.

7) Yarışamaya katılan eserler üzerinde seçici kurul tarafından dil bilgisine ilişkin düzenleme yapılabilir.

8) Yarışmaya şiir gönderen şairler bu şartları kabul etmiş sayılacaktır.


F. YARIŞMADA DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAK ESERLER

1) Temel değerlerle örtüşmeyen şiirler,
2) Daha önce herhangi bir yarışmaya katılan ya da herhangi bir yerde yayımlanmış şiirler,
3) Yazar olarak altında imzası olan kişiye ait olmayan, bir yerden tamamen ya da kısmen kopyalanıp yarışmaya gönderilen şiirler,
4) Başvuru tarihinden sonra teslim edilen şiirler,


G. ESERLERİN TESLİM TARİHİ VE YERİ
Eserler.17 Şubat 2017 tarihine kadar Denizli Yaren Kültür Sanat ve Turizm Derneği- http://yarenkultursanatveturizmdernegi.com/poems.php DENİZLİ adresine iletilecektir.


H. SEÇİCİ KURUL ÜYELERİ 
Derneğimizin Sosyal ve Kültürel Etkinlikler Komisyonu
Üniversite Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü öğretim üyeleri
Dernek tarafından seçilen Şair , Yazar , Üstadlar
Akademisyen ve tanınmış yazarlarımızdan oluşmaktadır. Şiirler yazılıp gönderildikten sonra. yarışmacı dahil kimse göremeyecektir.Sadece jüri üyelerimiz görecektir.Sonuç açıklanınca Dereceye giren şiirler sitemizden yayınlanacak.


İ. DEĞERLENDİRMENİN İLAN TARİHİ: 19 Şubat /2017 Tarihinde Basın huzurunda açıklanacaktır.

J. ÖDÜLLER: 
Birincilik Ödülü :2.000 TL
İkincilik Ödülü : 1.000 TL
Üçüncülük Ödülü : 500 TL
NOT: Dereceye giren eserin yukarıda belirtilen şartlara uygun olmadığı sonradan anlaşılırsa ödül kanuni faiziyle birlikte geri talep edilir. Ödülü iptal olan eser sahibinin yerine bir diğer ödül sahibi geçirilemez.

ÖDÜL TÖRENİ : 
: 4 Mart 2017 saat :18.00 Cumartesi Günü Körfez /KOCAELİ’nde gerçekleştirilecektir.


( Kalemler Raksa Dursun başlıklı yazı S.SAMYELİ tarafından 2.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.