Hoşlanmak;
Hoşlanmak görünüşünü beğenmek,gülüşünü , oturmasını , kalkmasını , yemesini , içmesini , kokusunu,sesini 
beğenmektir. Beğendikten sonra tanışmak istersin tanımak istersin başta etrafında dolanırsın üzgünse güldürür teselli eder yanında durursun gittikçe sen ona o sana alışır sonrası Sevmektir.

Sevmek;
Sevmek yanında olmadığı zaman eksikliğini hissetmetir , yanında olmasını istemektir. Sadece yanında mutlu olmak ve mutlu etmektir. Gözlerine bakıp sevdiğine sevdiğini söylemektir. Zaman geçtikçe bunada alışır sevgiler sonrası çok Sevmektir.

Çok Sevmek;
Çok sevmek artık onsuz bir saniye olsun geçirmemektir. Evine geldiğinde o güzelliğin karşılamasını istemektir.
Onca yorgunluğun üzerine onu gördüğünde herşeyi unutmaktır.Senden çocuklarıma iyi anne veya baba olur demek değil, senden çocuğum olsun istiyorum demektir. Eğer bunları hissediyorsan sonrası ya evliliktir yada ayrılıktır. Ayrılığın adı da AŞKTIR.

Gerçek Aşk;
Aşık olmak yüzünü bir daha görememek bir daha mutlu edememek beraber oturup beraber kalkamamaktır. Kokusunu hissedememek sesini duyamamak bir daha ona onu sevdiğini söyleyememektir. Geri kalan ömrünün her saniyesini onsuz mutsuz geçirmektir. Beraber yürüdüğünüz yolu yanlız yürümektir. Çaresizce özlemektir. Fotoğraflarına bakıp ağlamaktır. Dönmeyeceğini bile bile beklemektir...

     ŞİMDİKİ AŞKLAR İSE;   Görmeden sevmek , İki buluşup , İki öpmek sonra Sıkıldım diyerek Terketmektir.

                                                                                        Cengizhan Parlak                                                                                                                                                                                    
( Gerçek Aşk başlıklı yazı RmZkREsKi tarafından 24.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.